28. „Sztuka obsługi penisa”


„Sztuka obsługi penisa” autorstwa Andrzeja Gryżewskiego i Przemysława Pilarskiego jest wywiadem, który rozpatruje seksualność mężczyzn pod każdym kątem. 

Myślę, że już sama okładka przykuwa wzrok, a forma wywiadu sprawia, że jest to dość lekka pozycja, na dość trudny temat. Ludzie często wstydzą się swojej seksualności, a tutaj mamy dokładnie nakreślone, skąd biorą się takie problemy. Mnie osobiście przeraża to, że w 21 wieku seks jest nadal tematem tabu dla większości ludzi i bardzo cieszę się, że powstają książki, które mają na celu uświadomienie nas w tej dziedzinie. 


Dzięki tej lekturze możemy się dowiedzieć jak wygląda praca z psychoterapeutą, na przykład przy zaburzeniach erekcji, a także jaka jest budowa członka. Tematów poruszanych w tym wywiadzie jest naprawdę mnóstwo, począwszy od masturbacji, a kończywszy na chorobach wenerycznych i zdradach, a wszystko jest napisane przystępnym dla czytelnika językiem. Możemy również się dowiedzieć z jakimi problemami najczęściej mężczyźni przychodzą do seksuologa, a są to zazwyczaj wszelakie uzależnienia lub problemy z wytryskiem. Jest także kilka ciekawostek na temat orgazmu.

Mnie najbardziej zszokował początkowy fragment wywiadu, że są osoby, które przychodzą do psychoterapeuty ze strachem przed masturbacją wywołanym religiem w takim stopniu, że polewają penisa wrzątkiem lub nacierają czosnkiem, by mieć mniejszą ochotę go dotykać. Takie i inne ciekawostki wypełniają tę książkę, co przynajmniej dla mnie jest szalenie interesujące. Lubię być świadoma otaczającego mnie świata. 

I przeraża mnie też to, że tylko 8% mężczyzn idzie do seksuologa, gdy ma jakiś problem, reszta zazwyczaj na przykład unika seksu, a jest to aż 92% osób! Dlatego trzeba o takich rzeczach mówić głośno, żeby więcej osób sięgało po pomoc, gdy jest potrzebna. 


To pozycja do przeczytania w kilka godzin, a jest naprawdę skarbnicą wiedzy. Dzięki tej książce mężczyźni mogą dowiedzieć się dużo o sobie, a kobiety dużo o mężczyznach. Myślę, że jest to pozycja zdecydowanie dla każdego. 

Komentarze

  1. To z pewnością ciekawa pozycja. Dość oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że jestem psychologiem, ta publikacja bardzo mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, cóż za książka! :D jej lektura musiała być bardzo ciekawa :)

    Pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewna czy odnalazłabym się w tej lekturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tej pozycji xD aczkolwiek nie wiem czy po nią sięgnę :)
    Pozdrawiam ,
    Daria
    http://papierowalowczyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdaje się, że jest to książka niosąca wiele ciekawostek, ale na razie chyba ten tytuł sobie daruję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może być na swój sposób zabawna ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że jest w formie wywiadu! Ciekawie. Myślałam nad tym, żeby po nią sięgnąć, więc teraz tym bardziej muszę to zrobić :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji nawet się na nią natknąć :D Ale przeczytałabym :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

74. „Inny wariant życia”

75. „Pozamiatane”