405. „Wundermistrz”

"Wundermistrz. Powołanie Morrigan Crow" to drugi tom serii "Nevermoor", którego nie mogłam się doczekać! Niech Was nie zwiedzie to, że jest to literatura dziecięca. Świat jest tam tak świetnie wykreowany, że każdy może się wspaniale bawić.❤️

W tym tomie istotnym elementem jest szkoła, do której Morrigan zaczyna uczęszczać i więzi, jakie zawiera w obrębie tej szkolnej grupy. Nie jest jej łatwo, ponieważ ktoś próbuje nastawić jej przyjaciół przeciwko niej. Dziewczyna ma też wątpliwości co do tego, czy jest dobrą osobą i czy jest na właściwym miejscu. Oprócz tego, w mieście zaczynają tajemniczo znikać ludzie, a Morrigan z całych sił próbuje pomóc w ich odnalezieniu.

Przy okazji pierwszej części pisałam, że jest świetnie, ale się nie zakochałam. Teraz mogę już oficjalnie napisać, że pokochałam tę historię!❤️ Autorka stworzyła niesamowity, trochę zwariowany świat, z którego nie chce się wychodzić. Mamy tutaj ciekawą fabułę, dużo zwrotów akcji, a także odważnych bohaterów, których nie da się nie lubić i wspaniale przedstawione zacieśniające się więzi między nimi. 

Największym minusem "Wundermistrza" było wydanie, od którego bolała mnie ręka, bo nie dało się utrzymać tej książki tak, żeby się nie zamykała. Podczas czytania ciągle bałam się, że złamię grzbiet. 

Bardzo ciężko było mi się oderwać od tej książki. Naprawdę świetnie się przy niej bawiłam. Pragnę poznać więcej przygód Morrigan i jej najbliższych! Już niedługo sięgnę po trzeci tom.❤️

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”