#4 Seriale Netflix

Witam Was z czwartą serią dwóch seriali netflixa, które udało mi się zobaczyć w ostatnim czasie. 

1. You Me Her 


Serial o małżeństwie z przedmieścia - Jacku i Emmie - których życie intymne zaczęło przygasać i aby je troszkę rozbudzić postanowili wynająć panią do towarzystwa. Przypadkiem oboje się w niej zakochują i w całym serialu próbują poradzić sobie z tym związkowym trójkątem. 

Nie jest to serial wybitny, taki który wbija w fotel, i przy którym ze zniecierpliwieniem czeka się na kolejny odcinek. Jest to serial lekki, taki jakie w wakacje preferuję, na dość kontrowersyjny temat. Myślę, że pomysł jest fajny, wykonanie troszkę gorsze, ale ogląda się całkiem miło. Jak dla mnie takie 6/10

2. The OA


Serial ten jest raczej dla mnie niecodziennym wyborem, bo raczej za bardzo nie lubię serialów typu fantasy, ale tutaj te elementy nadprzyrodzone są naprawdę fajnie wplecione w fabułę. Jest to dramat, w którym główna bohaterka 7 lat po zaginięciu sama wraca do domu. Kiedyś była niewidoma, jednak po powrocie okazało się, że w jakiś sposób odzyskała wzrok. Postanawia ona zebrać 5 osób, które będą jej musiały pomóc w wykonaniu pewnego zadania. 

Sama, kiedy przeczytałam opis tego serialu, kompletnie nie miałam pojęcia, czego mam się spodziewać, a spotkałam się naprawdę z piękną opowieścią. Niektórym może rzeczywiście przeszkadzać, że w tym sezonie za dużo się nie dzieje, bo całość to opowieść głównej bohaterki o tym co przeżyła, jednak mnie ta opowieść naprawdę wciągnęła, a myślę, że drugi sezon przyniesie nam więcej akcji. 

Uważam, że jest to 8 odcinków, które naprawdę warto zobaczyć. ;)

A jakie seriale Wam udało się ostatnio zobaczyć? 

Komentarze

  1. Pierwszy serial chętnie zobaczę.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z tych seriali i chyba jednak nie poznam, nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle nie mam czasu na seriale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego nie widziałam :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego ale z chęcią zobaczę pierwszy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, fajnie masz, ja nie pamiętam kiedy oglądałam serial...

    OdpowiedzUsuń
  7. Na drugi chętnie się skuszę ;)
    Pozdrawiam!
    znalezionewsrodwielu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio nie zaczynam żadnych seriali ;) A te, które oglądałam do końca mogę policzyć na palcach u jednej dłoni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam o obejrzeniu The OA
    Pozdrawiam<3
    https://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na seriale, ale zaczęłam oglądać Safe. :) Tych dwóch Twoich w ogóle nie kojarzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy serial mnie zaintrygował. Ja oglądam na ogół mało seriali, ale ostatnio wkręciłam się w The big bang theory :) Lubię czasem po prostu odciąć się od rzeczywistości i pośmiać z bohaterów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak przeczytałam o tym pierwszym serialu, to aż nie mogłam uwierzyć w taką fabułę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tych serialach, ale raczej nie są to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”