225. „Ja, potępiona”

Dzisiaj mam dla Was ostatni tom serii Katarzyny Bereniki Miszczuk o Wiktorii Biankowskiej i jej przyjaciołach, do której wróciłam po wielu latach od pierwszego przeczytania. W październiku wychodzi czwarty tom serii, więc już nie mogę się go doczekać i cieszę się, że już sobie wszystko przypomniałam. Będzie mi się dzięki temu łatwiej czytać. 

W trzecim tomie o tytule "Ja, potępiona" Wiktoria została potępiona i zesłana do tartaru. Miejsca, w którym władzę sprawują między innymi Kuba Rozpruwacz i Hitler, a szalona Katarzyna Batory pragnie kąpać się w krwi Wiktorii. Jej przyjaciele chcą ją stamtąd uwolnić, problem jest jednak taki, że istoty nadprzyrodzone nie mogą się dostać do tartaru, a do tej pory żadnej potępionej duszy nie udało się stamtąd wydostać.

W poprzednich dwóch tomach nie lubiłam wątku miłosnego, a tutaj jest odrobinę lepszy, natomiast fabuła najmniej mi się podobała ze wszystkich trzech tomów. Myślę, że to najsłabsza część, chociaż to wcale nie znaczy, że jest zła! Uwielbiam bohaterów, z którymi bardzo się zżyłam. Wielbię świat jaki został tam wykreowany i humor, przez który ciągle się śmieję. 

Jest to najsłabszy tom, ale był i tak udanym zakończeniem serii. Ciekawa jestem jak po 10 latach przerwy autorka podeszła do tematu w 4 tomie. Dam na pewno znać po przeczytaniu, a na razie polecam Wam zapoznanie się z 3 pierwszymi tomami. Czyta się lekko i nie wiadomo nawet kiedy kończy się pochłaniać je wszystkie.

Komentarze

  1. Nie czytałam jeszcze żadnego tomu tej serii. Może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tom podobał mi się najmniej, ale i tak czekam na czwarty.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ten tom okazał się nieco słabszy. Ale widzę, że chcesz poznać czwarty, więc chyba nie jest tak źle 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam przesyt tej autorki, więc raczej nie sięgnę po ten cykl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam twórczości tej autorki, ale to dlatego, że nie są to do końca moje klimaty czytelnicze. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”