285. „Harry Potter i Książę Półkrwi”

No i przyszła pora na moją ulubioną część. ❤️

Przy okazji dziennika Toma Riddle'a w drugim tomie, wspominałam, że fascynują mnie koncepcje zaczarowanych dzienników i książek, dlatego uwielbiam motyw książki Księcia Półkrwi, który pojawia się w tej części, a także to jak rozwiązuje się ten wątek. 

Uwielbiam też powroty do przeszłości, a w tym tomie wiele razy się do niej cofamy. Dowiadujemy się jak powstał Lord Voldemort, a także jak to się stało, że nie umarł, kiedy próbował zabić Harry'ego w dzieciństwie. Wszystkie kawałki układanki z przeszłości zaczynają powoli wskakiwać na swoje miejsce, rodząc przy tym jeszcze więcej pytań, dotyczących teraźniejszości, które mają rozwiązać się w ostatnim tomie.

Uwielbiam koncepcję Horkruksów, którą zaczynamy tutaj poznawać. No i uwielbiam zakończenie, którego za każdym razem się spodziewam i za każdym razem łamie mi serce. 

Ale żeby nie było zbyt kolorowo, nie cierpię wątków miłosnych w tym tomie. 😂

Przede mną ostatni tom, który już na trzecim rozdziale złamał mi serce i wiem, że złamie mi je jeszcze wielokrotnie.

Komentarze

  1. Fajnie, że wracasz do tego magicznego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam co jest takiego łamiącego w trzecim rozdziale IŚ. To chyba znak, że również muszę do tej serii wrócić.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

74. „Inny wariant życia”

28. „Sztuka obsługi penisa”

75. „Pozamiatane”