375. „Ona ma siłę”

Bardzo rzadko czytam poradniki, a jeśli już czytam, to są to właśnie poradniki na temat ludzkiej seksualności. „Ona ma siłę” Emily Nagoski to bestseller The New York Times i książka, o której po raz pierwszy usłyszałam podczas oglądania trzeciego sezonu serialu „Sex Education”. Wiedziałam od razu, że muszę ją przeczytać. Zdążyłam już zauważyć, że w Internecie można ją dostać za jakieś kosmiczne kwoty, kiedy Wydawnictwo Buchmann odezwało się do mnie, że wydaje nowe, uzupełnione wydanie tej pozycji i spytało, czy chciałabym je przeczytać. Oczywiście, że chciałam! 


Dr Emily Nagoski to amerykańska seksuolożka, psycholożka i terapeutka, dlatego też wie o czym mówi. „Ona ma siłę” to książka bardzo bogata w wiedzę. Jest to bardziej podręcznik niż poradnik. Odpowiada na wszystkie pytania, jakie sobie kiedykolwiek zadawaliśmy w tej seksualnej sferze. Bardzo doceniam w książkach tego typu, że zawsze wyciągam z nich coś nowego dla siebie, a z tej naprawdę wyciągnęłam mnóstwo informacji. Są tutaj rozdziały, do których na pewno będę wracać. Świetne jest to, że nie trzeba czytać jej od deski do deski, tylko można sięgnąć konkretnie po te tematy, które nas interesują. Całość jest napisana bardzo przystępnym językiem, dlatego też nie miałam problemu ze zrozumieniem tekstu. Polecam każdemu, bo z pewnością każdy znajdzie w niej coś istotnego dla siebie. 


Chciałabym też Wam przekazać jedną istotną rzecz, która aż bije z tej książki, a często o niej zapominamy. Każde kobiece ciało jest normalne i piękne! ❤️

________________

Czytacie poradniki? W tej tematyce mogę polecić jeszcze „#Sexedpl”, które podsunęłabym każdemu nastolatkowi. 

Komentarze

  1. Ja akurat tego serialu jeszcze nie oglądałam, ale przewinęła mi się już na Instagramie. Zazwyczaj nie czytam poradników, ale po ten może sięgnę.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytam poradników zbyt często, ale na pewno ten zainteresuje wiele osób.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”