383. Podsumowanie listopada
W listopadzie przeczytałam 17 książek. Było w tym sporo klasyki dziecięcej z czego jestem bardzo zadowolona, bo wywołuje ona u mnie sporo pozytywnych emocji.
Najlepszą i najtrudniejszą książką tego miesiąca była zdecydowanie "Opowieść podręcznej".
Przeczytane książki:
1. Alicja w Krainie Czarów - Lewis Carroll - 223 strony - 7/10
2. Ania z Avonlea - Lucy Maud Montgomery - 336 stron - 7/10
3. Opowieść podręcznej - Margaret Atwood - 366 stron - 9/10
4. Małe kobietki - Louisa May Alcott - 260 stron - 7/10
5. Strażnik - Paulina Hendel - 368 stron - 4/10
6. Ona ma siłę - Emily Nagoski - 319 stron - 7/10
7. Tajemniczy ogród - Frances Hodgson Burnett - 393 strony - 8/10
8. Krawcowa z Paryża - 440 stron - 6/10
9. Mała księżniczka - 325 stron - 8/10
10. Hurt/Comfort - Weronika Łodyga - 424 strony - 6/10
11. Poradnik dla dżentelmena o występku i cnocie - Mackenzi Lee - 448 stron - 6/10
12. Las zna twoje imię - Alaitz Leceaga - 576 stron - 7/10
13. Okrutna siostra - Karen Dionne - 344 strony - 8/10
14. Historie podniebne - Jakub Małecki - 160 stron - 6/10
15. Dywan z wkładką - Marta Kisiel - 331 stron - 7/10
16. Dom stu szeptów - Graham Masterton - 351 stron - 6/10
17. Szamański Twist - Aneta Jadowska - 528 stron - 7/10
Razem przeczytałam 6192 strony, co daje 206 stron dziennie.
Wow gratulacje tylu przeczytanych książek! Mnie ostatnio nie po drodze z czytaniem
OdpowiedzUsuńOpowieści podręcznej Dom stu szeptów i Okrutną siostrę mam w planach przeczytać.
OdpowiedzUsuń