#1 Filmy

Dawno nie było tutaj wpisu o serialach, które polecam, bo jakoś tak wyszło, że oglądam teraz nowe sezony serialów, o których już tutaj pisałam, więc pomyślałam, że mogę napisać o filmach. Kocham kino, a że subskrybuję Unlimited w sieci kin Cinema City, to zdarza mi się miesięcznie kilka filmów zobaczyć. Maj jak na razie przyniósł nam trzy filmy, które widziałam i o których chętnie trochę Wam opowiem.

Maj w kinie zdecydowanie upływa pod kątem filmów o superbohaterach. Ja nie przepadam za tego typu dziełami, więc generalnie chodziłam na wszystko inne, nawet specjalnie nie sprawdzając o czym one są. Takim sposobem 2 na 3 razy naprawdę pozytywnie się zaskoczyłam.

1. "Niedobrani"

Komedia romantyczna z główną rolą pięknej Charlize Theron, która naprawdę promieniała w tym filmie. Partnerował jej Seth Rogen, z którym naprawdę świetnie się uzupełniała. 


https://www.filmweb.pl/film/Niedobrani-2019-794885/posters

Czułam między nimi na ekranie niewiarygodną chemię, mimo że ich połączenie wcale nie było takim oczywistym sukcesem. Charlize wcieliła się w postać Charlotte Field, najmłodszej sekretarz stanu, z ambicjami na stanowisko prezydenta. Seth natomiast staje się Fredem Flarskym, pisarzem, który właśnie traci pracę i na pewnej imprezie wpada na Charlotte, z którą łączy go przeszłość. Charlotte postanawia dać mu pracę przy swojej kampanii, a w między czasie zaczyna kwitnąć między nimi uczucie.. tylko czy tak niedobrana para ma szansę przetrwać w czasach, w których piękny wizerunek medialny jest najważniejszy?

Bardzo fajny film! Dawno nie oglądałam tak dobrej komedii. Zdarzały się także takie bardzo proste żarty, jednak nie przeważały i jakoś się komponowały z całością. Dominujący był jednak humor z gustem, chociaż musicie wiedzieć, że ta część komedyjna nie jest tutaj aż taka ogromna. Część romansu jest tutaj zdecydowanie kluczowa i odegrana naprawdę wspaniale. 

Komedia romantyczna z polityką w tle to bardzo świeży pomysł na ten gatunek. Nie jest to głupia komedyjka, tylko dzieło, które przekazuje nam z humorem głębsze wartości. Serdecznie polecam.

2. "Let's dance"

Joseph, wraz ze swoją dziewczyną i przyjacielem, przyjeżdża do Paryża, aby wziąć udział w konkursie tańca w stylu hip-hop. W między czasie dziewczyna go zdradza, grupa taneczna się rozpada, a on ma zostać liderem nowej grupy. Poznaje on również tancerkę baletową Chloe, która pokazuje mu trochę inne spojrzenie na taniec.


https://www.filmweb.pl/film/Let%27s+Dance-2019-823948/posters

Ten film przedstawiany jest jako: komedia, dramat. Z komedii nie ma nic. Nie zaśmiałam się ani razu. Z dramatu ma dużo, ponieważ jego oglądanie było dla mnie dramatem. Fabuła w ogóle nie jest odkrywcza, a w relacje między bohaterami jakoś ciężko mi było uwierzyć. Nie wywołał ten film we mnie praktycznie żadnych głębszych emocji. Trochę się nawet na nim wynudziłam. Nie polecam.

3. "Podły, okrutny, zły"

A to moje największe zaskoczenie! Zac Efron i Lily Collins w najlepszym wydaniu! 

Zac wciela się w Teda Bundy'ego - prawnika, który zostaje zamknięty w więzieniu, ponieważ jest podejrzany o dokonanie serii brutalnych morderstw. Utrzymuje swoją niewinność i próbuje sam się bronić przed wymiarem sprawiedliwości, który jest dla niego okrutny.


https://www.filmweb.pl/film/Podły%2C+okrutny%2C+zły-2019-796158/posters

Jest to historia prawdziwa, więc wydarzenia w niej szokują jeszcze bardziej. Ja wyszłam z kina z opadniętą szczęką, morzem emocji i myśli kotłujących się w głowie. Faktyczne wydarzenia i naprawdę świetna gra aktorska sprawiają, że warto zapoznać się z tą historią. Nie jest ona łatwa, momentami brutalna i smutna, ale naprawdę polecam zobaczyć.

Komentarze

  1. No właśnie sporo jest teraz filmów o superbohaterach, ale ja takie też lubię. :) Z tych obejrzanych przez Ciebie najbardziej jestem ciekawa filmu "Podły, okrutny, zły".

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie obejrzałabym film pt. ""Podły, okrutny, zły". Tylko czasu mam tak mało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę zobaczyć ,,Podły, okrutny, zły" Gdyby nie Ty nawet bym nie wiedziała , że powstała taka ekranizacja 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow Zac i Lilly w jednym filmie. Musze koniecznie to obejrzeć! Zapisuje :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam iść do kina na Let's dance, ale chyba sobie jednak odpuszczę :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni film chętnie obejrzę, pozostałe mnie nie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam w kinie zwiastun pierwszego filmu i muszę przyznać, że mnie zainteresował. Może go obejrzę, skoro to nie głupia komedia ;).
    "Podły, okrutny, zły" też mnie zainteresował już jakiś czas temu, bo słyszałam, że w tym filmie pan Efron definitywnie zrywa z wizerunkiem słodkiego chłoptasia z High School Musical :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach wybrać się na ,,Podły, okrutny, zły''. Dużo dobrych słów słyszałam o ,,Niedobrani'' i Twoja również utwierdza mnie w tym, że jest to dobra komedia.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej korci mnie ten ostatni film chyba

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio nie nam zbyt wiele czasu na filmy czy seriale, więc jestem z tym trochę do tyłu 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pierwszy bym sobie obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię oglądac filmów, więc jeśli już zasiadam na kanapie by coś obejrzeć, to musi to być coś super. A wśród propozycji same najmniej lubiane przeze mnie gatunki niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zabrać się za Niedobranych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatni film zdecydowanie do zobaczenia. Myślę że się nie zawiodę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o żadnym z tych filmów. Nie poznałam Theron na pierwszym plakacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podły, okrutny, zły mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”