#10 Seriale Netflix

Witam w serii dwóch filmów dostępnych na platformie Netflix, które z czystym sumieniem mogę Wam polecić. 

1. Good Girls

Niedawno wyszedł drugi sezon tego serialu i tak dobrze się na nim bawiłam, że muszę koniecznie tą pozycją podzielić się z Wami.


Dwie siostry - Beth i Annie, a także ich najlepsza przyjaciółka Ruby mają problemy finansowe. Zdesperowane postanawiają.. napaść na bank.

To jest największy skrót fabuły, jaki tylko mogłam zrobić, ale na przestrzeni dwóch sezonów, dzieje się mnóstwo rzeczy, łącznie z pracą dziewczyn.. dla gangsterów. Uwierzcie mi, nikogo nie podejrzewa się mniej od trzech uroczych mam z przedmieścia, chociaż.. jest jeden policjant, który depcze im po piętach.

Bardzo fajny, lekki serial, z dużą dawką humoru. Kolejne wątki tylko coraz bardziej wciągają widza. Drugi sezon dużo bardziej mi się podobał, więc nie rezygnujcie po pierwszym! ;)

2. Już nie żyjesz/Dead to me

To jeden z najnowszych serialów Netflixa i jest to 10 półgodzinnych odcinków naprawdę dobrej produkcji. Dawno żadna nowa pozycja oryginalnej produkcji Netflixa nie zrobiła na mnie aż takiego wrażenia. 


Jen i Judy rozpoczynają swoją przyjaźń na spotkaniu dla osób, które doświadczyły straty kogoś ważnego. Jen mąż zmarł, potrącony przez samochód, jednak sprawca pozostaje nieznany. Judy ma tajemnicę, której Jen nigdy nie chciałaby poznać. Razem próbują poradzić sobie w tym trudnym czasie i odnaleźć zabójcę Teda - męża Jen.

Christina Applegate i Linda Cardellini zagrały jak dla mnie naprawdę mistrzowsko. Czuć ogromną chemię między bohaterkami, a ich postacie wywołały we mnie autentycznie morze emocji. Ich relacje zostały świetnie w tym serialu oddane.

Ten serial to dramat i pokaz tego, jak możemy się zachowywać w najbardziej skrajnych sytuacjach. Współczujemy bohaterkom, cieszymy się z ich małych postępów, a także odkrywamy tajemnicę, która odmieni całkowicie ich życie.

Polecam gorąco. Sezon jest krótki, do zobaczenia podczas nocnego maratonu serialów, a dostarcza nam wiele wartości.

Komentarze

  1. Ja niestety mam zbyt mało czasu na seriale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już uporam się ze swoimi serialami to sprawdzę te polecane przez Ciebie :) Na razie muszę dokończyć Stranger Things, bo to wstyd, że jeszcze tego nie zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero niedawno okryłam netflixa, więc na pewno zapamiętam sobie te tytuły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie żyjesz widziałam 3 odcinki i będę musiała do niego wrócić. Ale z Netflixa to oglądam tyle tego, że nawet jakbym chciała wymieniać, to połowę bym zapomniała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wybuliłam za Netflixa i zamiast oglądać to siedzę i czytam książki :D Mam za dużo pieniędzy najwyraźniej. A tak poważnie, to muszę zacząć z Netflixa korzystać, więc chętnie sprawdzę czy któryś z polecanych przez Ciebie seriali mnie wciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o żadnym z tych seriali, ale oba mnie zainteresowały. Może na urlopie sobie obejrzę któryś z nich ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie męczę 3 sezon Domu z papieru który wyszedł kilka dni temu, jest przekozacki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo! Na oba seriale się czaiłam, ale właśnie brakowało mi zachęty. Dzięki!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”