324. „Trzynasty księżyc”

 „Trzynasty księżyc” to trzeci tom serii Żniwiarz autorstwa Pauliny Hendel. 


Cała seria jest pod względem jakości średnia. Uwielbiam to, że pojawiają się w niej stwory z mitologii słowiańskiej, jednak jest ich tam takie nagromadzenie, że oprócz zabijania upiorów nie dzieje się tam za wiele. Drugi tom serii był dużo lepszy od pierwszego, natomiast trzeci jest bardzo podobny pod względem wydarzeń do drugiego, co mocno mnie rozczarowało, bo słyszałam wiele opinii, że z każdym tomem jest lepiej, a trzeci od drugiego jakościowo się nie różnił. Wątku miłosnego w tej książce nie lubię. Do wszystkich bohaterów raczej przywykłam i chętnie śledzę, co u nich się dzieje, ale traktuję to bardziej jak telenowelę niż konkretną fantastykę młodzieżową. Jeśli wpadnie mi w ręce kolejny tom to przeczytam, ale specjalnie nie będę go poszukiwać. 


Czytał ktoś tę serię? Czy czwarty tom będzie lepszy od poprzednich?


Komentarze

  1. Nie znam tej serii, ponieważ nie są to moje klimaty czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do pierwszego tomu podeszłam z hiper entuzjazmem, bo naczytałam się dobrych recenzji i... skończyłam lekturę w połowie. Tego nie dało się czytać i raczej nie sięgnę po kolejne tomy...
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”