349. „Krzycz!”

Rachel brała w przeszłości udział w bardzo dramatycznym wydarzeniu. Ogląda horrory, żeby się uspokoić. Przenosi się do innej szkoły w najbogatszej dzielnicy Nowego Jorku i odkrywa tam przypadkowo działalność tajemniczego klubu, do którego pragnie dołączyć. Jest to klub Mary Shelley, do którego należą miłośnicy horrorów. Jego celem jest sprawdzenie, co najbardziej przeraża ludzi. Członkowie wprowadzają do prawdziwego świata motywy z horrorów, wykonując testy strachu na swoich znajomych. Zaczynają się jednak dziać niepokojące rzeczy, z którymi oni nie mają nic wspólnego. Ktoś inny prowadzi przeciwko nim ich własną grę..

Jest to thriller młodzieżowy i to bardzo wyjątkowy. Nie spotkałam się wcześniej z tak dobrą książką w tym gatunku. Nie wystraszyła mnie, jednak jej mroczny i niepokojący klimat mocno wpłynął na moje emocje. Dorosłe thrillery rzadko na nie aż tak wpływają. Urzekł mnie również motyw horrorów ujęty w tym filmie. Bohaterowie byli ich prawdziwymi miłośnikami i cytowali ich teksty z pamięci. Nie jestem miłośnikiem filmowych horrorów, jednak podczas czytania tego sama zapragnęłam zobaczyć któryś z przytaczanych tam filmów! Dodam tylko jeszcze, że w świetny sposób są tutaj pokazane problemy nastolatków. Z książki wynika też świetny morał, ale o tym sami już musicie się przekonać. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą pozycją.

Komentarze

  1. Uwielbiam czytać książki w mrocznym klimacie jesienią, więc chętnie sięgnę po ten tytułu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

74. „Inny wariant życia”

28. „Sztuka obsługi penisa”

75. „Pozamiatane”