35. „Wszechświaty. Utopia.”


Seria „Wszechświaty”, której autorem jest Leonardo Patrignani, to książki, o których dawno zapomniałam. Lata temu przeczytałam dwie części, a teraz przez przypadek natrafiłam na trzecią - finałową - i nie pamiętałam kompletnie, co było w poprzednich, postanowiłam jednak przeczytać ją, mając nadzieję, że przypomnę sobie poprzednie tomy. Po przeczytaniu tej książki mam ogromną ochotę jednak powtórzyć poprzednie części, ponieważ są szczegóły, które gdzieś mi z pamięci umknęły, ale spokojnie dałam radę przeczytać ją samodzielnie bez znajomości poprzednich tomów tej serii.

Jest to naprawdę niesamowita powieść. Powracamy tutaj do historii Alexa i Jenny, którzy mieli okazję odrodzić się w innym Wszechświecie. Nie pamiętają nic, jednak z pomocą Marka, przypominają sobie kim tak naprawdę są i jak ogromną potęgą są ich umysły. W tej finałowej części możemy zobaczyć starcie z dyktaturą na najwyższym poziomie. Musicie sami się przekonać, która strona tego pojedynku wygrała. 

Akcja tej książki naprawdę biegnie. Czasami ciężko mi było nadążyć. Na każdej stronie dzieje się dużo, jest poruszane mnóstwo wątków, jednak na końcu wszystko zostaje wyjaśnione. Oprócz tego tempa, nie przeszkadzało mi w tej książce nic. Myślę, że jest to naprawdę dobry finał historii. Z niecierpliwością czekałam na zakończenie i się nie rozczarowałam. Podróż pomiędzy Wszechświatami dostarczyła mi ogromnej dawki magii, którą odczuwam cały czas, mimo że książkę przeczytałam już chwilę temu. Takie emocje powinna dostarczać dobra książka, więc szczerze polecam! ;)



Komentarze

  1. Widać, że książka Cię urzekła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii i raczej się na nią nie skuszę, ale cieszę się, że Tobie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkie tempo i wiele emocji - idealna lektura na letnie wieczory...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zachęciłaś :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej podziękuję, ale cieszę się, że Tobie się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam serii niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ksiazki, gdzie wiele sie dzieje co chwila ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”