36. Podsumowanie maja.

Maj był miesiącem maturalnym, więc pojawiły się dwie pozycje, które pomogły mi w jej zadaniu i były to:

  1. "Wykłady profesora niczego" ~ Mieciu Mietczyński
  2. Repetytorium rozszerzone "Teraz matura".

Po maturze zrobiłam sobie wakacje z prawdziwego zdarzenia, gdzie mogłam tylko leżeć i czytać, a dodatkowo jeszcze dostałam Kindla w prezencie, więc udało mi się przeczytać kilka pozycji:

  1. "Arkusz Poetycki" ~ Billie Sparrow 
  2. "Wielki ogarniacz życia" ~ Pani Bukowa
  3. "Król Kier" - Aleksandra Polak 
  4. "Perłowa dama" ~ Aleksandra Polak
  5. "Wszechświaty. Utopia." ~ Leonardo Patrignani
Okazuje się, że wszystkie pozycje, oprócz jednej - ostatniej - były polskich autorów, co bardzo mnie cieszy. ;)

Zdecydowanie najgorszą pozycją z tej listy był „Król kier", który, jak możecie przeczytać w recenzji, prawdziwą akcję miał dopiero pod koniec książki.

Ogromnym zdziwieniem moim jest to, że najlepszą pozycją tego miesiąca jest kontynuacja najgorszej książki, czyli „Perłowa dama”, która jest milion razy lepsza od pierwszej części i gorąco Wam polecam! 


Dodatkowo chciałabym wprowadzić tutaj serię seriali, ponieważ oglądam ich mnóstwo i jest rzeczywiście kilka, które mogę polecić. Ich recenzja pewnie pojawi się w najbliższym czasie, jednak chciałabym w podsumowaniu napisać, że w maju w całości udało mi się zobaczyć dwa seriale:

  1. Seria niefortunnych zdarzeń
  2. Jessica Jones

Maj uważam, w porównaniu z innymi miesiącami, za niezwykle udany pod względem czytania, mimo że dla wielu z was pewnie nie jest to ogromny wynik. Wakacje zdecydowanie służą mojemu czytaniu, więc mam nadzieję, że w czerwcu będzie jeszcze lepiej. 

A jak tam minął Wasz maj? ;)

Komentarze

  1. Zastanawiam się nad zakupem czytnika 😊 uwielbiam książki w wersji tradycyjnej, ale doceniam zastosowania takowego urządzenia, odnośnie zaoszczędzenia miejsca. A tego właśnie już mi brakuje przez książki... Trzymam kciuki za wysokie wyniki! Ja maj spędziłam w książkach. Przeczytałam ponad 10 i powiem ci, że nie pamiętam kiedy miałam taki wynik! Zazwyczaj to magiczna 7 😁 Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczynek po egzminach sie nalezy! Mam nadzieje, ze poszlo dobrze ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze,że już po maturach. Gratuluje udanego miesiąca.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku :) Mi udało się przeczytać 14 pozycji i chyba jak dotąd to mój najlepszy wynik :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Króla Kier też czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo nie znam tego serialu o Jessica Jones. W skrócie o czym on jest? Jaki to gatunek? :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też maturka w maju i siedem pozycji na koncie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj, jak ja Ci zazdroszczę tych wakacji!!! Ja już o swoich zapomniałam. :D :D Życzę Ci duużo wypoczynku w czerwcu i samych fajnych książek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! U mnie najlepszą książką maja okazała się "Spętani przeznaczeniem" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w maju to mam trzy :p Tatuażysta z Auschwitz i cykl Radykalni dwa tomy, a może o czymś jeszcze zapomniałam?

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim gratuluję matury! A co do czytnika, to naprawdę fajna sprawa - pomimo że wolę jednak książki papierowe, to czytnik pozwala na zabranie ich w większej ilości np w podróż!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

74. „Inny wariant życia”

28. „Sztuka obsługi penisa”

75. „Pozamiatane”