195. „Świat Kryminalnych”

Serial "Kryminalni" oglądałam bardzo chętnie w dzieciństwie. Trzy tygodnie już siedzę w domu i okazał się to idealny czas, żeby zobaczyć od nowa wszystkie 101 odcinków serialu. Po obejrzeniu ich, aby nie rozstawać się tak szybko z bohaterami, odnalazłam na allegro za 2 zł książkę, której autorką jest Marzena Czuba, o tytule "Świat kryminalnych". 


Książka ta została wydana w 2007 roku, po skończeniu 6 sezonu (a serial liczy 8 sezonów). Pokazuje ona kulisy tworzenia tego serialu. Możemy się z niej dowiedzieć jak powstał serial, jak kręciło się różne sceny, z czym były największe trudności, podczas kręcenia. "Świat Kryminalnych" zawiera wiele anegdot, ciekawostek, fragmenty scenariusza, a także wywiady z głównymi bohaterami i krótkie rozmowy ze znanymi aktorami, którzy grali epizodyczne role. Jest tam nawet wywiad z prawdziwą policjantką, która porównuje serial do prawdziwej pracy na policji!


Pozycję tę czyta się bardzo szybko, ze względu na mnogość zdjęć z tego serialu. Dobrze mi się czytało, tym bardziej, że serial miałam na świeżo, więc doskonale rozumiałam nawiązania do poszczególnych odcinków. Myślę, że jest to naprawdę ciekawa propozycja dla fanów serialu. ;) Polecam.

Komentarze

  1. Uwielbiałam ten serial ! Jakis rok temu w tv oglądałam powtórki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie oglądałam ani jednego odcinka. Ale, dla fanów tego serialu taka książka to nie lada gratka! Faktycznie, teraz mamy więcej czasu, więc jest czas na przypomnienie/nadrobienie wielu serialowych zaległości...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! To był jeden z moich ulubionych seriali. Nie przegapiłam żadnego odcinka 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie oglądałam tego serialu, więc książką nie jestem zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serial kojarzę, ale go nie oglądałam. Taka książka to nie lada gratka dla fanów.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielbiciele serialu na pewno będą bardzo chętnie sięgać po tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Serial kojarzę, ale nie jestem jakaś wielka fanka

    OdpowiedzUsuń
  8. O, kurczę, ten serial to był fenomen, ale nie wiem czy byłabym w stanie teraz jeszcze raz obejrzeć wszystkie odcinki. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”