201. Podsumowanie kwietnia

Kwiecień pod względem książkowym uważam za bardzo udany. Miałam okazję w końcu sięgnąć po pozycje, które trochę dłużej zalegały mi na półce. Dzięki temu przeczytałam "Promyczka", który już na stałe trafi do moich ulubieńców!

Książki, które przeczytałam w kwietniu to: 

1. Świat kryminalnych - Marzena Czuba - 254 strony
2. Zjazd absolwentów - Guillaume Musso - 320 stron 
3. Gra Geralda - Stephen King - 415 stron
4. Ta miłość - K.J Wilk - 172 strony
5. Promyczek - Kim Holden - 592 strony
6. Gus - Kim Holden - 504 strony

Przeczytałam 2257 stron, co daje około 75 stron dziennie. 

Niekwestionowanym ulubieńcem tego miesiąca jest "Promyczek" Kim Holden. Ta książka naprawdę uderzyła mnie bardzo głęboko i kocham to, jaki ma przekaz, i jak trudne tematy porusza.


Najgorszą książką tego miesiąca była "Ta miłość". Nie była aż taka zła, jednak w porównaniu z resztą, szału nie było.


A jak minął Wasz czytelniczy kwiecień?

Komentarze

  1. Pamietam Twoja recenzje Promyczka i mam tytuł zapisany i mam nadzieje ze niedługo przeczytam :) ja wczoraj skończyłam czytac Atlas szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wynik czytelniczy ;). Ten "Promyczek" jakoś tak mnie kusi, chyba w końcu muszę poznać tak wysoko ocenianą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciepło wspominam "Promyczka" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że taki udany miesiąc za Tobą. Oby maj był równie udany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! Ja tradycyjnie na jutro planuję podsumowanie miesiąca 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo słabo wypadł. Niby człowiek miał więcej czasu na czytanie, ale żeby uciec przed tymi wszystkimi info o wirusie próbowałam nowych rzeczy, a książki szły w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zrobić reread Promyczka! Chociaż nie wiem czy jestem gotowa na rozpacz, niezdolność do życia przez jakiś czas i ogromny kac książkowy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wynik, gratuluję :) Tym bardziej, że mnie ostatnio czytanie idzie jak po grudzie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Promyczek mnie namowilas

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie kwiecień również zaczytany - ot pozytywna strona pandemii;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”