231. Podsumowanie października

W październiku przeczytałam 4 książki. Nie dużo, ale wszystkie były dobrymi pozycjami i naprawdę szczerze mogę je Wam polecić, dlatego też nie będę dzisiaj wybierać najgorszej książki, podam Wam tylko najlepszą. ;)

Książki, które przeczytałam to: 

1. Blaze - Stephen King - 320 stron
2. Saturnin - Jakub Małecki - 320 stron
3. Schowani do wora. Wspomnienia byłego wychowawcy więziennego - Andrzej Flügel - 248 stron
4. Enola Holmes. Sprawa zaginionego markiza - Nancy Springer - 240 stron

Przeczytałam łącznie 1128 stron, czyli 36 stron dziennie.

Najlepszą książką tego miesiąca jest Saturnin, który z pewnością będzie jedną z najlepszych książek, jakie przeczytałam w tym roku. Małecki pisze tak pięknie, że nie da się tego nie uwielbiać. <3


A jak minął Wasz czytelniczy październik?

Komentarze

  1. Super, że wszystkie Twoje lektury były dobre i bardzo dobre ;)
    U mnie październik był słaby czytelniczo, to znaczy w porównaniu z poprzednimi miesiącami, bo przeczytałam 6 książek, podczas gdy wcześniej było powyżej 8...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne że nie zawiodłaś się na żadnej z tych książek. Zaczytanego listopada 😊 Ja właśnie szykuję swoje podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie zapolować na książkę Małeckiego. Super, że jesteś zadowolona z lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również udało się przeczytać w tym miesiącu cztery książki i niestety był to najsłabszy miesiąc czytelniczy z dotychczasowych w roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Saturnin z chęcią bym przeczytała. Mój wynik z październiku jest bardzo słaby :p przeczytałam zaledwie 100 stron bo kompletnie nie miałam czasu na czytanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeczytałam około 15 książek różnej długości. W tym pierwszy tom o Enoli. W końcu zetknęłam się z twórczością Jakuba Małeckiego, ale jeszcze go nie będzie w moim podsumowaniu.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wymienionych przez Ciebie książek nie czytałam żadnej, ale mam wielką ochotę na Saturnina. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”