364. „Znajdź mnie”

 „Znajdź mnie” Anne Frasier to najnowszy thriller wydany przez Wydawnictwo Muza 😀


Seryjny morderca, Benjamin Fisher, używał swojej kilkuletniej córki Reni jako przynętę do wabienia kobiet, które zabijał. Po trzydziestu latach spędzonych w więzieniu postanowił wskazać detektywowi Danielowi Ellis miejsca, gdzie ukrył zwłoki. Postawił jednak warunek, że zrobi to, jeśli weźmie w tym udział jego córka. Reni jest profilerką FBI, która jest na urlopie z powodu załamania psychicznego, spowodowanego wydarzeniami z dzieciństwa. Ma wyrzuty sumienia związane z tamtym czasem, dlatego też zgadza się wziąć udział w poszukiwaniu ciał i konfrontacji z ojcem.


W tej książce mieszają się wspomnienia z przeszłości z tymi teraźniejszymi, przez co mamy głębszy obraz tego, co się wtedy wydarzyło. Daniel i Reni okazali się naprawdę dobrymi partnerami. Oboje mają za sobą trudną przeszłość, przez co wydaje się, że lepiej potrafią się zrozumieć. Sama postać Reni jest bardzo interesująca. Dorosła kobieta, która jest rozdarta uczuciowo, pomiędzy wspomnieniami o kochającym ją ojcu, a tym, że zmuszał ją do uczestnictwa w morderstwach, które popełniał. Ten motyw jest zdecydowanie najmocniejszym w tej książce. 

Bardzo mi się podobał ten pomysł na fabułę, jednak odczuwam lekki niedosyt w jego realizacji. Oczekiwałam czegoś więcej. Myślałam, że perspektywa Reni wywołała we mnie więcej emocji. Ta książka okazała się jednak nie trzymać mnie w napięciu i nie szokować zbyt mocno. Była po prostu przyjemnym thrillerem z wydarzeniami, które mnie wciągnęły i fabułą, która mnie ciekawiła. Polecam sięgnąć po nią jako rozrywkę, a nie coś, co ma zmrozić krew w żyłach.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

74. „Inny wariant życia”

28. „Sztuka obsługi penisa”

75. „Pozamiatane”