366. „Wojna cukierkowa”

 „Wojna cukierkowa” to pierwszy tom serii fantastycznej skierowanej do dzieci autorstwa Brandona Mulla.

W miasteczku Colson otwiera się sklep ze słodyczami Słodki Ząbek, którego właścicielką jest pani White. Nate, Gołąb, Summer i Trevor to czwórka bystrych piątoklasistów, którzy zostali przez nią wybrani do wykonania pewnych misji z użyciem jej magicznych cukierków. Każda misja wydaje się jednak coraz bardziej niebezpieczna, a w mieście pojawiają się inne tajemnicze osoby. Dzieci nie wiedzą komu tak naprawdę mogą zaufać.


Uwielbiam Brandona Mulla! „Baśniobór” jest moim zdecydowanym ulubieńcem, ale „Wojnę cukierkową” też pokochałam! Mamy tutaj wszystko to, co w książkach autora uwielbiam, czyli mądre dzieci, świetnie wykreowany magiczny świat i duuuużo akcji. Dodatkowo pojawia się małomiasteczkowy klimat, który lubię szczególnie w książkach Kinga, ale w dziecięcej literaturze też się dobrze spisuje. Na początku miałam problem w połapaniu się, co się tam dzieje, jakie cukierki do czego służą itd, ale z czasem całkowicie zatopiłam się w tym świecie i mocno kibicowałam bohaterom. Przez mnogość akcji czytało się to błyskawicznie. Bardzo polecam, nie tylko tym młodszym! Ja chętnie sięgnę po drugi tom, jak tylko ukaże się w tym pięknym wydaniu.❤️

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”