212. Podsumowanie czerwca

Czerwiec książkowo wyszedł mi w sumie bez szału. Przeczytałam 3 książki, z czego jedną w związku ze współpracą z Wydawnictwem Novae Res i 2 książki Stephena Kinga.

Książki, które przeczytałam w czerwcu to:

1. Królowa nocy - Izabela Zawis - 292 strony
2. Jest krew… - Stephen King - 512 stron
3. Danse Macabre - Stephen King - 544 strony

Przeczytałam 1348 stron, co daje około 45 stron dziennie.

Najlepszą książką miesiąca zdecydowanie jest "Jest krew...", ponieważ jest to naprawdę świetny zbiór opowiadań z mrocznym klimatem.


Najgorszą książką dla mnie w tym miesiącu jest "Danse Macabre". Jest to naprawdę dobra książka, jest jednak dość specjalistyczna i na temat, który nie do końca mnie interesuje.


A jak minął Wasz czytelniczy czerwiec? ;)

Komentarze

  1. Przeczytanych przez Cebie tytułów nie znam, ale gratuluję wyniku czytelniczego. Mnie udało się przeczytać 6 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Twórczość Stephena Kinga prawie na pewno zawsze wywołuje przerażające wrażenie podczas czytania jego książki. Dziękuję za twoją rekomendację.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy książki to zawsze coś. Ważne że się czyta. Zaczytanego lipca! 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda przeczytana książka cieszy. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwiec u ciebie zdominował King. U mnie też bez szału, ale ważne, że miałyśmy choć chwilę, by przysiąść przy książkach.


    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również 3 książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednym słowem King rządzi ;) Swego czasu bardzo często sięgałam po książki tego autora. Muszę do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnej przeczytanej przez ciebie książki nie znam. Swego czasu ciągnęło mnie do Kinga, ale aktualnie nie planuję czytać jego książek. Życzę udanego lipca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też czytałam ,,Królową nocy" i obstawam, że po takim zakończeniu musi byc chyba 2 część :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”