131. Podsumowanie maja

Maj pod względem książkowym upłynął mi bardzo miło! Nie przeczytałam ogromnej ilości książek, bo tylko 6, jednak wszystkie były to niezwykle dobre i wartościowe pozycje. Naprawdę rzadko się tak zdarza, dlatego w tym miesiącu wybiorę tylko najlepszą książkę miesiąca, a najgorszej nie będzie, bo nie chciałabym w żaden sposób obrażać żadnej z tych lektur. Udało mi się przeczytać dwie książki Kinga, z ogromnego stosiku jego dzieł, które mam w domu do przeczytania, a także dwie kolejne części Serii Niefortunnych zdarzeń, jedną książkę Colleen Hoover, której twórczość bardzo lubię, a także drugi tom cudownej serii „Buntowniczka z pustyni”. 

Książki, które przeczytałam:

1. Confess - Colleen Hoover - 304 strony
2. Akademia antypatii - Lemony Snicket - 248 stron
3. Zdrajca tronu - Alwyn Hamilton - 560 stron
4. Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika - Stephen King - 256 stron
5. Winda widmo - Lemony Snicket - 280 stron
6. Dolores Claiborne - Stephen King - 256 stron


Łącznie przeczytałam 1904 strony, co daje 61 stron dziennie. 

Ilość książek przeczytanych w wyniku współpracy: 0
Ilość książek przeczytanych z mojej własnej biblioteczki: 6

Miałam naprawdę twardy orzech do zgryzienia podczas wyboru najlepszej książki tego miesiąca, ponieważ każdy tytuł miał w sobie coś, co mogłoby dać mu podium, jednak zdecydowałam, że na to miano zasłużyła najbardziej mrożąca krew w żyłach historia, czyli "Dolores Claiborne" autorstwa Stephena Kinga.


A co Was zachwyciło w maju?

Komentarze

  1. Całkiem niezły wynik. Mnie na pewno w maju zachwyciła proza Kasi Misiołek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja W maju znowu nie najlepiej
    Tylko trzy książki przeczytane :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wynik! Oby tak dalej ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję w wyniku czytelniczego. Mnie udało się przeczytać 9 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś zaczytywałam się w powieściach Kinga. Później przestałam, ale to jest dobry moment by do niego wrócić? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wynik ;). Widzę, że przeczytałaś różnorodne książki, z których znam tylko jedną - "Confess" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie skorzystam z Twojej rekomendacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam właśnie Kinga - ,,Podpalaczka,, i mam nadzieję, że ta mi wpadnie w gust bo czytałam Carrie i ona mi się nie podobała a jeśli chodzi o maj to u mnie było słabo ale się nie martwię bo przeczytałam klasykę jedną, więc jest dobrze i życzę udanego czerwca :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

74. „Inny wariant życia”

28. „Sztuka obsługi penisa”

75. „Pozamiatane”