177. Podsumowanie filmów 2019 roku

Nie robiłam wcześniej tutaj podsumowania filmów, ale skoro w tym roku pojawiło się kilka wpisów z recenzjami pozycji kinowych, to pomyślałam, że fajnie byłoby mieć na blogu ich podsumowanie roczne. Powiem Wam co oglądałam w tym roku w kinie, a biorąc pod uwagę, że posiadam kartę unlimited do Cinema City, to widziałam naprawdę dużo filmów! Chętnie więc podzielę się z Wami tym, co warto obejrzeć, a czego najlepiej unikać.

Obejrzałam w kinie w 2019 roku 43 filmy (!):

1. Miłość jest wszystkim
2. Zabawa zabawa
3. Diablo. Wyścig z czasem.
4. Kogel mogel 3
5. Planeta singli 3
6. Kobiety mafii 2
7. Mia i biały lew
8. Całe szczęście 
9. Kurier
10. Green book
11. Niedobrani
12. Let's Dance
13. Podły, okrutny, zły
14. Paskudy. UglyDolls.
15. Aladyn
16. Oszustki
17. Anna
18. Ja teraz kłamię
19. Sekretne życie zwierzaków domowych 2
20. Stuber
21. Fighter
22. Król lew
23. Deszczowy dzień w Nowym Jorku
24. I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże
25. Szybcy i wściekli: Hobbs i Shawn
26. Toy story 4
27. Na bank się uda
28. Polityka
29. Pewnego razu.. w Hollywood
30. (Nie)znajomi
31. Wojna o prąd
32. Ślicznotki
33. Joker
34. Rodzina Addamsów
35. #Jestem M. Misfit
36. 1800 gramów
37. Kraina lodu 2
38. Proceder
39. Jak poślubić milionera?
40. Na noże
41. Futro z misia
42. Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie.
43. Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa.

Kolejność wszystkich poniższych filmów będzie przypadkowa.

Najlepsze filmy zagraniczne:

1. Green book
https://www.filmweb.pl/film/Green+Book-2018-809630

2. Niedobrani
https://www.filmweb.pl/film/Niedobrani-2019-794885

3. Podły, okrutny, zły
https://www.filmweb.pl/film/Podły%2C+okrutny%2C+zły-2019-796158

4. Aladyn


https://www.filmweb.pl/film/Aladyn-2019-790398

5. Anna
https://www.filmweb.pl/film/Anna-2019-810602

6. Na noże
https://www.filmweb.pl/film/Na+noże-2019-816979

Najlepsze filmy polskie:

1. (Nie)znajomi
https://www.filmweb.pl/film/%28Nie%29znajomi-2019-830289

2. Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa. 
(Mnie udało się być na przedpremierze jeszcze w zeszłym roku, ale za kilka dni wchodzi normalnie do kin, więc polecam się udać!)
https://www.filmweb.pl/film/Jak+zostałem+gangsterem.+Historia+prawdziwa-2020-835083

3. 1800 gramów
https://www.filmweb.pl/film/1800+gramów-2019-828357

Najgorsze filmy zagraniczne:

1. Let's Dance
2. Paskudy. UglyDolls.

Najgorsze filmy polskie:

1. Diablo. Wyścig z czasem.
2. Ja teraz kłamię
3. Fighter
4. Na bank się uda
5. Polityka
6. Jak poślubić milionera?
7. Futro z misia
8. #Jestem M. Misfit

Mam nadzieję, że trochę pomogłam Wam w wyborze filmu na zimowy wieczór. ;) A wy jaki tegoroczny film uważacie za najlepszy?

Komentarze

  1. Imponujące zestawienie. Ja praktycznie nie ogląda filmów, ale w tym roku chce to zmieni, także będę się inspirować Twoją listą.
    Na moim blogu znajdziesz zestawienie najlepszych przeczytanych przeze mnie książek. Mam nadzieję, że również się nim zainspirujesz. Zapraszam serdecznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo udało Ci się obejrzeć naprawdę wiele filmów! Ja z tej listy oglądałam tylko dwa: "Kogel mogel 3" (niestety!) i nowe "Gwiezdne Wojny". Z kolei "Na noże" mam w planach, może uda mi się obejrzeć je jeszcze w kinie, a jak nie to pewnie na dvd za jakiś czas, bo słyszałam wiele dobrego o tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle nie mam czasu na filmy. Niezły wynik. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Robi wrażenie. Ja widziałam znacznie mniej filmów od Ciebie w tym roku w kinie jak już chodziłam to na te konkretne. W ogóle mało oglądałam, ale "Na noże" i “Green Book" byłyby w mojej top 3 filmów 2019.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo obejrzanych filmów :D
    Niektóre z nich widziałam ^^
    Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za polskimi produkcjami, a liczba tytułów, które wybrałaś jako najgorsze tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że szkoda czasu i pieniędzy na ich oglądanie. Zazdroszczę karty Unlimited! Sama się nad nią zastanawiałam, ale nie mam tyle czasu, żeby chodzić do kina i po prostu mi się nie opłaca finansowo :( Ale Twoje podsumowanie jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo filmów udało Ci się obejrzeć! Mi ostatnio było nie po drodze z filmami, ale w tym roku planuję obejrzeć ich więcej, więc z chęcią zainspiruję się tym postem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie filmem roku był "Joker" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponująca lista! :) Żałuję, że nie mam na kino tyle czasu ile bym chciała, ale cóż. Bardzo żałuję, że nie widziałam "Na noże", "Green book" i "Podły zły okrutny" - wszystkie trzy brzmią bardzo dobrze! Oprócz tego do nadrobienia jest też "Joker", bo mam przeczucie, że to będzie kino na najwyższym poziomie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo tych filmów :) Ja nie zapisuję, ale też sporo oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła liczba! W ubiegłym roku chyba ani razu nie byłam w kinie, a może byłam, tylko nie pamiętam. Oglądam wiele filmów, ale głównie zagraniczne. Kino od jakiegoś czasu mnie drażnią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na filmy ostatnio nie mam czasu, a szkoda bi widze tu kilka ciekawych tytulow

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dużo filmów obejrzałaś w kinie w minionym roku :) ja tyle to obejrzałam łącznie w kinie i z poziomu kanapy/łóżka :D co do najgorszych polskich filmów to jeśli chodzi o "Diablo..." całkowicie się z Tobą zgadzam :P byłam na tym filmie w kinie i żałuję wydanych na seans pieniędzy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Filmowy wynik też niezły !:) Ja byłam z obejrzanych przez Ciebie filmów w kinie na ,,Zabawa,zabawa" i ,,Pewnego razu w Hollywood". Myślę jednak, że filmem który najbardziej mi zapadł w pamięć był ,,Parasite" - nominowany zresztą do Oscara.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

74. „Inny wariant życia”

28. „Sztuka obsługi penisa”

75. „Pozamiatane”