#2 Filmy

Lipiec pod względem obejrzanych w kinie filmów wyszedł mi wyjątkowo produktywnie. Zobaczyłam aż 9 filmów! A byłam w sumie na dziesięciu, ale z seansu "Men in Black: International" wyszłam w połowie. Jakoś przed seansem nie przyszło mi do głowy, że tego typu filmy to nie moja bajka. 

Pomyślałam więc, że skoro zobaczyłam aż taką dużą ilość filmów, to mogę Wam powiedzieć, które z nich zachwyciły mnie najbardziej. 

To filmy, które zobaczyłam:
1. Aladyn 
2. Oszustki
3. Anna
4. Ja teraz kłamię
5. Sekretne życie zwierzaków domowych 2
6. Stuber
7. Fighter
8. Król lew
9. W deszczowy dzień w Nowym Jorku 

Zdecydowanie w lipcu królowały u mnie dwa filmy Disneya - "Aladyn" i "Król lew" i oba bardzo mi się podobały! Sama postać Aladyna jakoś mnie nie urzekła, ale Will Smith w roli Dżina, to prawdziwe mistrzostwo. A scenografia i cała musicalowa otoczka dopełnia tylko naprawdę świetnej całości! W ogóle, zwróćcie uwagę, że pisze się "Aladyn", a nie "Alladyn"! Ja nadal jestem tego pod wrażeniem. Całe dzieciństwo w błędzie. 
"Król lew" podobał mi się chyba jeszcze bardziej niż "Aladyn". Wiem, że sporo osób ma problem z tą wersją, ponieważ porównują bardzo mocno z oryginałem, ale ja, aż wstyd się przyznać, oryginału nigdy nie widziałam i naprawdę byłam zauroczona tym filmem.


https://www.filmweb.pl/film/Aladyn-2019-790398/photos/809007


https://www.filmweb.pl/film/Król+Lew-2019-776316/photos/822683


Moim ulubionym filmem obejrzanym w tym miesiącu zdecydowanie jest "Anna", na którą poszłam przez totalny przypadek! Filmweb określa ten film jako thriller akcji. Jest to historia o agentce, która znajduje się pomiędzy wywiadem rosyjskim a amerykańskim. Zwroty akcji są tak zaskakujące, że siedziałam w ciągłym napięciu przez cały film, polecam całym serduszkiem!


https://www.filmweb.pl/film/Anna-2019-810602/posters

Filmy, które zdecydowanie Wam odradzam to jedyne dwa polskie w tym zestawieniu, czyli "Ja teraz kłamię", który się przeraźliwie dłuży, a także "Fighter", w którym rola Mikołaja Roznerskiego, to jakaś totalna pomyłka. Sam scenariusz nie jest również za dobry, ale sposób jego realizacji położył ten film całkowicie.


https://www.filmweb.pl/film/Ja+teraz+kłamię-2019-782714/posters

https://www.filmweb.pl/film/Fighter-2019-831129

Pozostałe filmy są takie dość neutralne. Nie wywołują żadnych głębszych emocji, ale są na tyle okej, że można na nie iść bez zbędnego zażenowania i zobaczyć coś lekkiego. 

A Wy byliście w lipcu w kinie? Widzieliście, któryś z tych filmów? Albo może odkryliście jakiś świetny film?

Komentarze

  1. Imponująca liczba obejrzanych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo żeś obejrzała :D

    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach obejrzeć filmy numer 1, 2, 5 i8. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądałam... Detektywa Pikachu :D Te dwa Disneyowskie też zamierzam nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na Oszustkach - w sumie fajne, niewymagające kino, ubawiłam się:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio nie miałam okazji sprawdzić filmowych nowości, gdyż nadrabiam serialowe zaległości, ale zainteresowałaś mnie ''Anną'' - w wolnej chwili przyjrzę się tej produkcji bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś ostatnio nie byłam w kinie, bo mnie żaden film z ostatniego repertuaru nie skusił. Ale super, że Tobie udało się tyle obejrzeć i jesteś zadowolona z większości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Króla lwa bym obejrzała :) Ja ostatnio byłam w kinie na trzeciej części Annabelle i niestety się rozczarowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z filmami jestem ostatnio do tyłu

    OdpowiedzUsuń
  10. W lipcu wybrałam się tylko na jeden seans, a właściwie zabrałam na niego męża :) Dokument (świetny zresztą) o Diego Maradonie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego:D Też widziałam Alladyna i całkiem fajny był:**Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się Dżin wyglada świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”