334. „Plaga cieni”

 „Plaga cieni” to trzeci tom serii Baśniobór. O fabule nie będę się rozpisywać, bo prawdopodobnie wszystko, co bym napisała, byłoby spojlerem, ale mogę powiedzieć kilka słów o moich wrażeniach.

Dwa pierwsze tomy bardzo mi się podobały, ale były pojedyncze elementy albo sceny, które delikatnie psuły mi obraz historii. W trzecim tomie żadnego takiego elementu nie znalazłam i podczas czytania byłam szczerze zachwycona! Seth mnie czasami irytował, wiadomo, ale nie ma porównania z tym, co działo się w poprzednich częściach. Uwielbiam to, jak ten świat jest złożony, i że mogę odkrywać go coraz głębiej. Im więcej wiem, tym bardziej chcę poznać więcej. Bardzo zżyłam się z bohaterami i poświęcenie niektórych sprawiło, że naprawdę się wzruszyłam. Jest w tej książce jeden wątek miłości, który jest naprawdę piękny. Z ogromną przyjemnością sięgnę niedługo po kolejne tomy!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”