338. „Studentka”

„Studentka”, której autorami są Tess Gerritsen i Gary Braver, to nowy thriller Wydawnictwa Albatros. Jego premiera będzie 15.09.

Mamy w nim dwie linie czasowe, czyli to co się dzieje teraz i to co się działo kilka miesięcy wcześniej. Teraźniejsze wydarzenia widzimy głównie z perspektywy pani detektyw Frankie Loomis, która bada sprawę samobójstwa pięknej studentki Taryn, natomiast wydarzenia, które miały miejsce wcześniej widzimy z perspektywy tej zmarłej studentki i jej nauczyciela. Dzięki temu mamy również całe tło wydarzeń, które pomaga nam w rozwiązaniu zagadki, czy Taryn naprawdę popełniła samobójstwo i co wydarzyło się tego wieczoru, kiedy zmarła.


Nie czytam wiele thrillerów, więc nie mam aż tak dużego porównania, ale podobała mi się ta książka. Trzymała mnie w napięciu i zaangażowała na tyle, że przeczytałam ją prawie na jeden raz. Czytało mi się ją bardzo szybko, ze względu na to, że dużo się w niej działo i miała bardzo krótkie rozdziały, a także jest napisana lekkim językiem. Podobała mi się kreacja bohaterów, chociaż żadnego z nich nie dało się lubić. Bardzo lubię w książkach nawiązania do innej literatury, a tutaj na zajęciach studenci rozpatrywali związki kobiet i mężczyzn w innych książkach pod różnymi kątami i to było dla mnie na ogromny plus. Zakończenia nie zgadłam go od razu, ale w pewnym momencie załapałam, w którą stronę to idzie. Oczekiwałam, że ten finał będzie trochę mocniejszy, ale oprócz tego była ta książka dla mnie świetną rozrywką i w takim charakterze ją polecam. ;)

Komentarze

  1. Mogłabym w wolnej chwili sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, całkiem przyjemnie zapowiadająca się pozycja wydawnicza. Będę mieć na uwadze!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”