329. „Blondynka na Hawajach”

"Blondynka na Hawajach" to książka podróżnicza autorstwa Beaty Pawlikowskiej. Audiobook czytany przez samą Beatę Pawlikowską to cudo. Jeszcze z tą hawajską muzyczką między rozdziałami! Niezwykły klimat. Czułam, jakby koleżanka opowiadała mi o swoich wakacjach! Czułam jej podekscytowanie wyprawą i optymizm, który zaraża. Pani Pawlikowska daje nam tutaj ogromną dawkę wiedzy przekazaną w lekki i przyjemny sposób. Niezwykle inspirująca osoba. 

Jestem pewna, że gdybym czytała tę książkę, to by mi się nie podobała, bo tematyka Hawajów jakoś bardzo mnie nie interesuje, a tym bardziej ich historia. Generalnie polecam tylko osobom zainteresowanym tematem! Dla mnie audiobook spisał się świetnie jako coś lekkiego do słuchania w tle podczas robienia innych rzeczy. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”