#2 Seriale Netflix

Witam! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną częścią moich ulubionych serialów. Przygotowałam dwie pozycje, które ostatnio po nocach oglądałam na zmianę, i od których nie umiałam się oderwać. 


„Dom z papieru” to serial o grupie osób, które nie mają nic do stracenia, są kryminalistami i chcą ukraść ogromną ilość pieniędzy. Osobą, która zbiera ich do kupy i opracowała cały plan napadu na mennicę hiszpańską, jest profesor. Akcja dzieje się w mennicy, ale mimo, że dzieje się w jednym miejscu, nie odczuwałam nudy, a wręcz przeciwnie, z ogromnym zainteresowaniem oglądałam jak krok, po kroku wykonywali swój plan, a policja była bezradna, ponieważ wyprzedzali każdy ich ruch. W serialu możemy zobaczyć cały napad z perspektywy złodziei, a mają oni naprawdę ciekawe spojrzenie świat. Często są to ludzie, którym po prostu się w życiu nie poukładało. 


Drugim serialem jest Narcos. Każdy pewnie o nim słyszał, bo bije szczyty popularności na Netflixie. Dziwiłam się na początku czemu, a teraz już wiem i mogę się z Wami podzielić. Jest to serial, opowiadający historię Pablo Escobara, jednego z największych przemytników narkotyków w historii. W serialu poznajemy Pablo jako bossa kartelu narkotykowego, który może wszystko. Podobnie jak w „domu z papieru” policja jest bezradna, ponieważ mimo tylu zbrodni, których się dopuścił, ma pod kontrolą wszystkie służby i całą ludność, które albo się go boją, albo są przekupione. 

Ten serial pokochałam za klimat. Oglądając go, masz naprawdę poczucie, że jesteś w Kolumbii. Świetna gra aktorska i soundtrack, dzięki któremu możemy wczuć się w atmosferę tego kraju, sprawiają, że nie da się od niego oderwać i trzeba zobaczyć cały na jeden raz.

Narkotyki, napady na bank i inne kryminalne sprawy, to raczej nie są tematy, w których w serialach odnajduję się dobrze, ale te dwa naprawdę skradły moje serce. Polecam! 

Komentarze

  1. Nie znam tego serialu. Tyle się ich tworzy, że naprawdę nie wiem od czego zacząć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach... w planach mam tyle seriali do obejrzenia, a czasu coraz mniej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam tych seriali. Mam jeszcze sporo innych do nadrobienia, ale ''Narcos'' kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam seriale i to jeszcze takie, także myślę, że niebawem zacznę oglądanie :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/kirke-madeline-miller.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go ale myślę że byłby w moim typie 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”