188. Podsumowanie lutego

W lutym udało mi się przeczytać 5 książek. Miesiąc ten przyniósł mi kilka słabych pozycji, jednak trafiła się ta jedna, która zostaje moim ulubieńcem! ;)

Książki, które przeczytałam:

1. 17 podniebnych koszmarów - Stephen King, Bev Vincent - 384 strony

2. Moment, czyli po nitce do kłębka - A.K. Sar - 168 stron
3. Tamte dni, tamte noce - Andre Aciman - 330 stron
4. Pestki - Anna Ciarkowska - 232 strony
5. Emocjonalny fast food - Alan Wysocki - 128 stron

Przeczytałam 1242 strony, co daje 43 strony dziennie.

Najlepszą książką tego miesiąca jest "Pestki" Anny Ciarkowskiej! Przeżyłam bardzo pozytywne zaskoczenie podczas jej czytania. Jest napisana w bardzo oryginalny sposób i skłania do refleksji! ;)


Najgorszą książką tego miesiąca jest zdecydowanie "Emocjonalny fast food". Dawno nie czytałam tak złej książki. Jest to nudny erotyk, bez głębszej fabuły. Unikajcie.


A jak minął Wasz czytelniczy luty?

Komentarze

  1. Gratuluję wyniku czytelniczego i życzę zaczytanego marca.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu przeczytać "Pestki". Tyle dobrego słyszałam o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny miesiąc za tobą. Muszę sprawdzić te "Pestki".

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że trafiła Ci się perełka :) z Twojej listy w planach mam "Tamte dni, tamte noce" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w tym miesiącu słabo, tylko 9 książek, bo mnie Netflix wessał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że udało Ci się przeczytać 5 książek i na dodatek znalazłaś wśród nich jedną, która Cię tak zachwyciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobre, przeczytałyśmy tyle samo książek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie liczę książek, więc nie wiem, ile przeczytałam, ale pewnie mało. Czasu brak :/ Z wymienionych kojarzę tylko ten fast food, ale raczej z niezadowolonych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”