88. „Pamiętnik Jadzi”

Dzisiaj przychodzę do Was z książką dziecięcą. Dawno takiej literatury nie czytałam, dlatego z ciekawością podeszłam do tej pozycji. „Pamiętnik Jadzi, czyli wakacje u Baby Jagi” autorstwa Dominiki Tabernackiej miałam okazję przeczytać dzięki uprzejmości wydawnictwa Novae res. 


Główną bohaterką tej książki jest dziesięcioletnia Jadzia, która za karę w szkole dostała na zadanie w wakacje napisać wypracowanie o swojej rodzinie, a że jej mama bardzo chciała by nauczyła się ona systematyczności nakazała jej pisać codziennie dziennik, gdy będzie na wakacjach u swojej babci - Baby Jagi. 

Baba Jaga jest znaną czarownicą, także jej wnuczka również zapragnęła się taką stać i codziennie opisuje w swoim pamiętniku swoje poczynania w związku z tym. Możemy między innymi zobaczyć, jak próbowała przyłapać babcię na lataniu na miotle, a także poszukiwania księgi czarów. Jak jej to wyszło? Musicie się sami przekonać. 



Jest to naprawdę lekko napisana książka, która spodoba się każdemu dziesięciolatkowi. Jadzia jest bardzo rezolutną i energiczną dziewczynką, do której od razu zapałałam sympatią, a jej rozmowy z Babą Jagą dostarczyły mi ogromnej dawki humoru, także szczerze polecam, nie tylko dzieciom - ja sama dziecięce lata mam już dawno za sobą. 

Komentarze

  1. Skoro polecasz to będę pamiętać o tej książce przy zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi wesoło! Czasem aż żałuję, że nie mam w domu dzieci. Chciałabym im kupować takie cuda, a potem podkradać żeby poczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto, by nasze dzieci sięgały potak świetna książeczki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wreszcie zdecydować się na dziecko, bo tyle mnie omija świetnych książek, że żal, a tak będzie wymówka czytać bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! brzmi jak świetna książka :) sama z chęcią przeczytam, chociaż nie mam dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie książki dla dzieci bardzo lubię, więc chętnie bym ją przeczytała. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem jakiej dziewczynce się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na książkę dla dzieci! Babę Jagę przecież znają wszyscy :D

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety ja nie sięgnę ;) Nie mam też dziesięciolatka do polecenia aktualnie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. To może być fajna lektura zarówno dla dzieci jak i rodziców!:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł ^^ sama okładka mnie zaciekawiła a po tej recenzji nie mogę się doczekać aż sama po nią sięgnę :) my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja Córka chyba polubiłaby się z Jadzią!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”