193. „Tajemnica posiadłości w Zachusach”

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Novae Res miałam możliwość zapoznania się z książką autorstwa Zuzanny Radomskiej o tytule "Tajemnica posiadłości w Zachusach".


Jest to pamiętnik pisany przez Darka, który rozpoczyna się w momencie, gdy zginął jego wuj Emilian. Na odczycie testamentu okazuje się, że on i jego brat Czesław odziedziczyli cały majątek wujka, mimo że nigdy nie mieli zbyt zażyłych kontaktów. W spadku otrzymali również posiadłość w Zachusach, w której zamieszkali razem ze swoją ciocią Cecylią i służbą wuja. Dom ten ma wiele tajemnic - ukryty pokój, zakapturzoną postać, zaszyfrowane wiadomości, a to tylko niektóre z zagadek, które bliźniacy będą musieli rozwiązać. 


Książka ta jest króciutka - 155 stron. Czyta się ją bardzo szybko, lekko i naprawdę przyjemnie. Akcja jest dynamiczna. Dzieje się tam bardzo dużo, aż za dużo na taką cieniutką lekturę. Wciągnęłam się w zagadki zawarte w niej i z niecierpliwością oczekiwałam zakończenia, chcąc poznać wszystkie wyjaśnienia i... nie doczekałam się ich. Zakończyło się w jakiś taki urwany sposób, więc nie wiem czy tak miało być, czy pojawi się kolejna część, chociaż wydaje mi się, że przy 155 stronach, to można by jednak zrobić jedną grubszą książkę, ze wszystkimi istotnymi informacjami. Będę śledzić, może za jakiś czas pojawi się kolejny tom, bo przykro by było, żeby sympatyczna książka okazała się niedokończona.

Komentarze

  1. Dobrze, że akcja jest dynamiczna. To mnie bardzo przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że książka przypadła Ci do gustu. Oby nie poprzestano na tej jednej 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale wydaje się całkiem fajna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze taka krótka ale skoro fajna to można jej wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To urwane zakończenie nie wróży dobrze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”