214. „Zapomniana gwiazda Afryki”

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Novae Res miałam możliwość przeczytania książki sensacyjnej autorstwa Bartłomieja Ludwisiaka o tytule "Zapomniana gwiazda Afryki".


Bruno dostaje zlecenie chronienia Pauli - córki miliardera, który ginie podczas wybuchu jachtu. Dostaje ona list, oznajmujący, że grozi jej niebezpieczeństwo, więc Bruno postanawia sam dojść do tego, kto lub co jej zagraża. Przy okazji odkrywa wiele rodzinnych tajemnic, które rzucą nowe światło na śmierć ojca Pauli.


Jest to taka niczym niewyróżniająca się książka. Postacie są dość nijakie, z żadną się jakoś bardzo nie zżyłam. W połowę dialogów między Brunem a Paulą nie mogłam uwierzyć, bo brzmiały w mojej głowie nienaturalnie. Jak na sensacyjną książkę, to nie czułam dreszczy czy napięcia. Bruno sobie po prostu po kolei rozwiązywał kolejne zagadki. Trochę się wynudziłam.

Nie jest to z pewnością pozycja, o której się nie zapomina. Ja skończyłam ją czytać kilka dni przed napisaniem recenzji i w pierwszym momencie nie umiałam sobie przypomnieć o czym ta książka w ogóle była. Jeśli nie macie czego czytać, to przeczytajcie, ale myślę, że jest sporo książek, które wywołują więcej emocji niż ta.

Komentarze

  1. Hmm w najbliższym czasie raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że książka Cię rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie planuję czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej chyba odpuszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnie wydaję się całkiem ciekawa książka. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że to taka słaba książka - nudna i niepozostająca z czytelnikiem... Ale i takie bywają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w trakcie tej książki. I jeszcze nie mam ogólnej oceny. Przyznam jednak, że czyta się całkiem przyzwoicie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli jedno wielkie rozczarowanie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”