21. Podsumowanie kwietnia.
Hej :) W kwietniu udało mi się przeczytać 6 książek, z czego dwie są mojego ulubionego autora - Stephena Kinga.
O to książki, które przeczytałam:
1,2. "Pandemonium" i "Requiem"
3. "Plaga samobójców" - recenzja.
Bardzo lubię czytać opowiadania, a te od Kinga wywołują we mnie zawsze sporo emocji. Przeczytałam kilka zbiorów jego opowiadań, moim ulubionym jest "Czarna bezgwiezdna noc", który jest zdecydowanie bezkonkurencyjny i każdy do niego porównuję. Niestety "Po zachodzie słońca" wypada przy nim dosyć słabo. Na 13 opowiadań naprawdę zachwyciły mnie dwa - "Piernikowa dziewczyna" i "N.".
Najgorszą książką tego miesiąca jest "Plaga samobójców", z najlepszą natomiast miałam problem, wybrałam jednak "Pandemonium".
O to książki, które przeczytałam:
1,2. "Pandemonium" i "Requiem"
Dwie ostatnie części serii "Delirium". Recenzja drugiej części znajduje się tutaj, natomiast o trzeciej części mogę powiedzieć, że jest trochę gorsza od drugiej w moim odczuciu, jednak i tak nie była zła. Serię generalnie bardzo polecam. :)
3. "Plaga samobójców" - recenzja.
4. "Idź, postaw wartownika"
Książka, za którą nie miałam się brać przed przeczytaniem pierwszej części - "Zabić drozda". Wszyscy moi znajomi, którzy czytali obie części, mówią, że ta jest niestety dużo słabsza, ja jednak nie mam takiego porównania i uważam, że książka jest naprawdę dobra.
5. "Historia Lisey"
Książki Kinga generalnie pochłaniam jedną po drugiej i wielbię nad życie, jednak do tej książki musiałam zrobić dwa podejścia. Dawno temu zaczęłam, dotarłam może do 80 strony i nadmiar uczuć głównej bohaterki do męża mnie chyba trochę przytłoczył i odpuściłam sobie czytanie. Po czasie postanowiłam zrobić drugie podejście i udało mi się dotrwać do końca, a historia miłości tego małżeństwa to jedna z piękniejszych jakie czytałam. Nie jest to moja ulubiona książka autora, jednak jest godna polecenia.
6. "Po zachodzie słońca"
Bardzo lubię czytać opowiadania, a te od Kinga wywołują we mnie zawsze sporo emocji. Przeczytałam kilka zbiorów jego opowiadań, moim ulubionym jest "Czarna bezgwiezdna noc", który jest zdecydowanie bezkonkurencyjny i każdy do niego porównuję. Niestety "Po zachodzie słońca" wypada przy nim dosyć słabo. Na 13 opowiadań naprawdę zachwyciły mnie dwa - "Piernikowa dziewczyna" i "N.".
Najgorszą książką tego miesiąca jest "Plaga samobójców", z najlepszą natomiast miałam problem, wybrałam jednak "Pandemonium".
A jak tam Wasz czytelniczy kwiecień?
Wszystkie książki, które przeczytałaś sama bardzo chciałabym przeczytać :) a w szczególności "Historia Lisey" :) uwielbiam Kinga.
OdpowiedzUsuńJa właśnie zaczęłam ,,Plagę samobójców" i bardzo opornie mi idzie. ,,Delirium" mam w planach. ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
Geek of books&tvseries&films
Bardzo mi się podoba okładka Pandemonium :)
OdpowiedzUsuńWłaściwie jeszcze nie wiem jak to było u mnie, podsumowanie dopiero powstanie, ale dziś pojawiła się nowa recenzja i nowy designe ;)
Gratuluję wyników! I też serię Delirium bardzo dobrze wspominam ;)
OdpowiedzUsuń