253. „Cud Miód Malina”

"Cud Miód Malina" to zbiór opowiadań autorstwa Anety Jadowskiej. 

Opowiadają o czteropokoleniowym kobiecym rodzie Koźlaków. Wszystkie, z wyjątkiem jednego opowiadania, poznajemy z perspektywy Maliny. Jedne opowieści są dłuższe, inne krótsze, o różnej tematyce, ale łączy je kobieca siła. Wiedźmy są dobre, ale kiedy komuś dzieje się krzywda, cały sabat potrafi nieźle dać popalić. 

Są to niezwykle ciepłe i rodzinne opowiadania, które czyta się z ogromną przyjemnością. Koźlaczki bywają szalone, ale wspierają się w każdych okolicznościach. Książka ta napisana jest z ogromnym humorem. Jest to moje pierwsze spotkanie z panią Jadowską, ale na pewno nie ostatnie. Stworzyła świat, w którym można się zatracić i naprawdę dobrze bawić.  Jest on połączeniem współczesności z małym, magicznym miasteczkiem. Dawno też nie widziałam tak dobrze wykreowanych kobiecych postaci. I to ilu! Uwielbiam Malinę, Aronię, a w szczególności Narcyzę. Zakochałam się w tym sarkazmie, szaleństwie i absurdzie, który momentami aż bije z tych historii. Polecam gorąco!

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze okazji czytać tego zbioru. Wydaje się bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam akurat o tej książce Jadowskiej ;) Ale nie wiem czy się na nią skuszę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo czytałam o tym zbiorze dobrego, więc sama również chcę go poznać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobały mi się te opowiadani i chcę więcej.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”