255. „Bogaty ojciec, biedny ojciec”

Robert Kiyosaki to przedsiębiorca i inwestor, autor wielu bestsellerowych książek, w tym „Bogaty ojciec, biedny ojciec”, najpopularniejszego poradnika finansowego wszech czasów, który miałam okazję przeczytać. Jest to biblia osób z branży MLM, więc dużo osób śmieje się z tej książki. Ja też byłam jedną z tych osób, do momentu, aż zobaczyłam, że poleca ją również Michał Szafrański, któremu w kwestiach finansowych w pełni ufam. Po przeczytaniu okazało się, że sama mam duże braki w wiedzy finansowej i to w zupełnych podstawach.

W tym poradniku pan Robert na podstawie własnych doświadczeń, pokazuje nam, jak osiągnąć wolność finansową. Jak zrobić, żeby nie musieć pracować dla pieniędzy, a pieniądze pracowały dla nas. Edukuje nas w podstawach finansowych, których nie poznajemy w szkole. Dowiadujemy się czym różnią się aktywa od pasywów i na czym polega proces przepływu pieniędzy. Pokazuje nam różne punkty widzenia, przedstawiając nieszablonowe i niepopularne opinie, które pozwalają nam wyjść poza utarte w społeczeństwie schematy. Uczy nas o przygotowaniu finansowym, a także jak ważny jest już sam sposób myślenia o pieniądzach. Pokazuje jak samodzielnie kształtować myśli, aby stać się finansowo niezależnym. 

Myślę, że jest to idealna książka na początek rozmyślań o swoich finansach, ponieważ zawiera całkowite podstawy w tej dziedzinie, wytłumaczone w bardzo przystępny sposób.

Komentarze

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej publikacji. Wydaje się bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym dać się namówić na lekturę tej publikacji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

74. „Inny wariant życia”

28. „Sztuka obsługi penisa”

75. „Pozamiatane”