290. Podsumowanie kwietnia

Kwiecień czytelniczo minął mi świetnie! Przeczytałam 12 książek, z czego większość była naprawdę dobra. Udało mi się skończyć reread Harry'ego Pottera, który był wspaniałym powrotem do dzieciństwa. Poznałam też wspaniałe książki, które na pewno zostaną ze mną na dłużej i są to: "Trzynasta opowieść", "Słowik" i "Daisy Jones & The Six". Znajdą się z pewnością w moich ulubieńcach roku. 

Książki, które przeczytałam w kwietniu to:

1. Playlist for the dead - Michelle Falkoff - 272 strony - 6/10

2. Daisy Jones & The Six - Taylor Jenkins Reid - 423 strony - 9/10

3. Później - Stephen King - 384 strony - 6/10

4. Harry Potter i Zakon Feniksa - J.K. Rowling - 959 stron - 9/10 - reread

5. Wszyscy patrzymy na ten sam księżyc - M. Sienkiewicz - 220 stron - 5/10

6. Harry Potter i Książę Półkrwi - J.K. Rowling - 704 strony - 10/10 reread

7. Harry Potter i Insygnia Śmierci - J. K. Rowling - 783 strony - 10/10 - reread

8. Kradzione pocałunki - Paweł Witkowski - 161 stron - 4/10

9. Ania z Zielonego Wzgórza - Lucy Maud Montgomery - 464 strony - 9/10 - reread

10. Trzynasta opowieść - Diane Setterfield - 446 stron - 10/10

11. Wyrwa - Wojciech Chmielarz - 440 stron - 6/10

12. Słowik - Kristin Hannah - 560 stron - 9/10

Przeczytałam łącznie 5816 stron, co daje ok. 193 strony dziennie. 

Najlepsze książki to:

"Słowik"


"Trzynasta opowieść"

"Daisy Jones & The Six"
Najgorsza książka to:

"Kradzione pocałunki"

A jak minął twój czytelniczy kwiecień?

Komentarze

  1. Gratuluję wyniku. Słowik też zrobił na mnie duże wrażenie. Ja w kwietniu czytałam lżejsze książki.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”