300. Podsumowanie maja

Ze względu na organizowany przeze mnie przez cały maj maraton ze Stephenem Kingiem, prawie wszystkie książki, które przeczytałam w tym miesiącu są tego autora. Wyjątkiem jest "Miasto z mgły" Zafona, które musiałam przeczytać od razu jak wyszło z niezwykłego sentymentu do autora. W maju przeczytałam 9 książek Kinga i jedno jego opowiadanie napisane we współpracy z synem. Nigdy w życiu nie przeczytałam tyle Kinga w jednym miesiącu, co w tym! I bawiłam się świetnie. Do wielu jego książek, które czytałam kilka lat temu, wróciłam przy okazji maratonu i była to po raz kolejny wspaniała przygoda. Maraton zmotywował mnie również, żeby poznać jego najgrubsze książki, czyli "To" i "Bastion", które mają ponad 1100 stron i czekały na przeczytanie na moim regale już lata. Teraz potrzebuję już przeczytać coś lżejszego i mniej rozbudowanego. 😂

Książki przeczytane w maju to:

1. Rok wilkołaka - Stephen King - 149 stron - 7/10 - reread
2. To - Stephen King - 1104 strony - 2/10
3. Cztery po północy - Stephen King - 831 stron - 7/10
4. Carrie - Stephen King - 205 stron - 8/10 - reread
5. Uniesienie - Stephen King - 171 stron - 7/10 - reread
6. Miasto z mgły - Carlos Ruiz Zafon - 221 stron - 9/10
7. Wielki marsz - Stephen King - 264 strony - 10/10 - reread
8. W wysokiej trawie - Stephen King, Joe Hill - 47 stron - 2/10
9. Bastion - Stephen King - 1165 stron - 8/10
10. Colorado Kid - Stephen Kid - 120 stron - 7/10 - reread
11. Śpiące królewny - Stephen King - 736 stron - 8/10
Przeczytałam łącznie 5013 stron, co daje ok. 162 strony dziennie.

Najlepsze książki, które nie są rereadem to:

"Miasto z mgły"

"Bastion"


Najgorsza książka to "To"

A jak minął wasz czytelniczy maj?

Komentarze

  1. Mnie maj minął bardzo pracowicie i czytelniczo. Jestem zadowolona z tego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety przez ograniczony czas wolny nie mogłam dołączyć do maratonu.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zacnego wyniku czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”