202. „Gdyby nie ty”

Staram się być na bieżąco ze wszystkimi nowościami autorstwa Colleen Hoover, bo naprawdę lubię jej książki, więc przychodzę dzisiaj do Was z jej najnowszą książką o tytule "Gdyby nie ty".


Tym razem jest to pozycja nie tylko dla nastolatek, ale też dla dorosłych kobiet, ponieważ łączy ona historie mamy - Morgan i jej nastoletniej córki Clary, których życia dotknęła ogromna tragedia i z obu perspektyw widzimy, jak próbują sobie z tym poradzić, a także jak we dwie próbują się w tej sytuacji dogadać. Zarówno Morgan, jak i Clara szukają wsparcia u mężczyzn, u których z racjonalnego punktu widzenia, nie powinny go szukać. Czy uda im się poradzić ze stratą?


Jest to naprawdę przejmująca książka, opowiadająca o relacjach, rodzinie, stracie, odnajdywaniu siebie, no i o miłości. Nie jest to najlepsza książka autorki, ale i tak uważam, że jest bardzo dobra i zdecydowanie działa na nasze emocje, a przy okazji porusza wiele ważnych wątków odnośnie relacji rodzinnych, szczególnie między matką a córką. Nie jest jakoś bardzo zaskakująca, wiadomo jak się zakończy, ale i tak wciąga. Ja te 400 stron pochłonęłam w ciągu jednego poranka.  

Polecam przeczytanie jej, szczególnie kiedy jesteście fanami autorki. Styl podobny do tego co zawsze, przesadnie nie zaskakuje, a jednak ma w sobie to coś, co porusza głębsze emocje. ;)


Poniżej znajdują się inne recenzje książek tej autorki, więc również zapraszam do przeczytania ich:

Komentarze

  1. Bardzo podobała mi się ta książka i również ją polecam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie książki wyzwalające tyle emocji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej książce, wydaje się ciekawa!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się to piękna historia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to, jak ją opisałaś. Myślę, że chętnie ją przeczytam. Zapisuję sobie tytuł, bo chwilę będzie musiała poczekać w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytanie czterystu stron w ciągu jednego poranka to bardzo dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkałam się gdzieś z tą książką i chętnie bym ją przeczytała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam tę powieść i mnie również ta książka się podobała.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie czytałam książki tej autorki. Recenzja przekonuje do przeczytania tej książki )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat nie za bardzo lubię się z tą autorką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno przeczytam, bo również bardzo lubię jej książki :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”