341. „Podwójna rozgrywka”

„Podwójna rozgrywka” to komedia detektywistyczna  autorstwa Mai Gulki wydana przez Wydawnictwo Vectra.

Marta jest nauczycielką angielskiego, która postanowiła wyprowadzić się z rodzinnego domu. Swoje mieszkanie wybrała ze względu na obraz, który się w nim znajdował. Podczas jej przeprowadzki ktoś ukradł ten obraz, a Marta zaczyna amatorskie poszukiwania osoby, która go ukradła.


„Podwójna rozgrywka” to książka, która jest niesamowicie dynamiczna. Dzieje się tak wiele i w takim tempie, że ciężko ją odłożyć i trzeba przeczytać na jeden raz. Była dla mnie naprawdę lekką i przyjemną rozrywką. Z miejsca polubiłam Martę, która była niezwykle zdeterminowana w dążeniu do swojego celu i jej przyjaciół, którzy okazali się niezwykle pomocni przy okazji jej misji. Samo rozwiązanie historii okazało się dla mnie jedynie przewidywalne, ale nie odebrało mi to zabawy. Uważam, że jest to naprawdę udany debiut i gratuluję autorce. Jeśli macie gorszy dzień i potrzebujecie czegoś na rozluźnienie, to polecam tę pozycję. Mnie poprawiła humor. 


Komentarze

  1. Będę pamiętała o tej książce, kiedy dokładnie mnie jesienna chandra.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”