350. „Powolne spalanie”

"Powolne spalanie" to najnowszy thriller Pauli Hawkins - autorki książki "Dziewczyna z pociągu, która okazała się ogromnym sukcesem i doczekała się swojej ekranizacji.

W "Powolnym spalaniu" mamy przeplatane przez siebie historie trzech kobiet, które są związane w jakiś sposób z ofiarą morderstwa. Młodym chłopakiem, który został brutalnie zamordowany na swojej barce. Poznajemy te kobiety w teraźniejszości i mamy również ich wspomnienia z przeszłości, które razem łączą się w rozwiązanie zagadki morderstwa i pozwalają nam odpowiedzieć na pytanie "Kto zabił?".

Nie jest to thriller trzymający w napięciu. Mamy tutaj perspektywę trzech kobiet, które życie nie potraktowało lekko i jeszcze kilku innych osób z ich otoczenia. Perspektywa zbyt wielu osób i liczne przeskoki w czasie sprawiły, że momentami się gubiłam. Uważam to bardziej za dramat rodzinny z morderstwem, które jest tłem dla opowiedzenia niektórych historii. Porusza kilka społecznie istotnych tematów, jednak ja spodziewałam się czegoś trochę innego. Czegoś bardziej szokującego, a dostałam bardzo poprawną książkę, która była dla mnie chwilową rozrywką. Jestem pewna, że za jakiś czas nie będę już pamiętać o czym ona była.

Komentarze

  1. Zastanawiałam się nad jej sięgnięcie, ale ostatecznie wybrałam inną książkę i nie żałuję, skoro szybko o niej zapomnisz.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt dużo książek czeka dla przeczytanie, aby sięgać po taką, o której się szybko zapomni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”