398. Ulubieńcy 2021 roku

W zeszłym roku przeczytałam mnóstwo naprawdę wspaniałych książek i wybranie tych 10 sprawiło mi trochę trudności. Książki ze zdjęcia to takie, które utknęły mi w pamięci na dłużej i do których chciałabym jeszcze kiedyś wrócić. Poczułam z nimi ogromną więź! Książki, które oceniłam na 10/10 to „Trzynasta opowieść”, „Siedem śmierci Evelyn Hardcastle” i „I nie było już nikogo”. Pozostałe to takie 9/10.

Moje ulubione książki 2021 roku to:


1. Trzynasta opowieść 

2. Siedem śmierci Evelyn Hardcastle

3. I nie było już nikogo

4. Rok 1984

5. Tippi i ja 

6. Daisy Jones & The Six

7. Siedmiu mężów Evelyn Hugo

8. Opowieść podręcznej

9. Moja mroczna Vanesso

10. Dygot


Podrzućcie mi swoje ulubione książki zeszłego roku! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”