401. „Tajne przez magiczne”

"Tajne przez magiczne" autorstwa Katarzyny Wierzbickiej to książka z gatunku Urban Fantasy, czyli wszystkie magiczne w niej rzeczy dzieją się we współczesnym świecie. Jest to pierwszy tom serii "Między światami". Dziękuję autorce za egzemplarz!

Agata szukała pracy, która da jej większy spokój psychiczny. Zatrudniła się w przedszkolu jako woźna. Nie uspokoiło to jej nerwów, a nawet przeciwnie! Okazało się, że dookoła niej zaczęły się dziać dziwne rzeczy, a bunt czterolatka jest bardzo trudnym zjawiskiem i to szczególnie, gdy dzieci przejawiają magiczne zdolności!

Muszę Was ostrzec, że to bardzo dziwna książka.😂 Odkrywamy z Agatą krok po kroku na czym polega magia w ich świecie, jakie panują tam zasady i jakie stwory naprawdę istnieją - problem jest tylko taki, że nikt jej nic nie chce powiedzieć, więc jesteśmy praktycznie do końca zagubieni tak samo jak ona. Do teraz nie mam pojęcia kto jest zły, a kto dobry i komu powinnam kibicować.😂 Brakuje mi takiego uporządkowania tego fantastycznego świata, ale liczę na to, że w kolejnym tomie niektóre kwestie trochę się rozjaśnią.

Sam pomysł na osadzenie książki fantastycznej w przedszkolu to hit! Wynikało z tego mnóstwo zabawnych sytuacji, przez co zdarzyło mi się kilka razy zaśmiać na głos. Naprawdę bardzo dobrze bawiłam się podczas czytania. Bardzo dużo się w tej książce dzieje! Jest sporo zwrotów akcji. Nie wiem do końca, co myśleć o zakończeniu, które totalnie rozwaliło mi mózg. Okazuje się tam, że to wcale nie jest taka miła i lekka historia, tylko bardzo krwawa książka.😂 Bardzo ciekawa jestem, jak autorka dalej poprowadzi tę opowieść. Mocno liczę na to, że rozbuduje wszystkie postacie, które są w tle, bo Agatę już dobrze poznałam, a jest tam trochę osób, które z pewnością mają bardzo ciekawe życiorysy, a poznaliśmy ich tylko pobieżnie.

Jeśli szukacie zabawnej, fantastycznej powieści z ogromną ilością magii to "Tajne przez magiczne" może się okazać dobrą lekturą dla Was. Mam do niej kilka zastrzeżeń, ale dostarczyła mi też mnóstwo rozrywki, więc chętnie sięgnę po drugi tom, gdy tylko się pojawi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

74. „Inny wariant życia”

28. „Sztuka obsługi penisa”

75. „Pozamiatane”