356. „Pan Widmowej Wyspy”

"Pan Widmowej Wyspy" to trzeci tom serii "Smocza straż" autorstwa Brandona Mulla.

W tym tomie bohaterowie trafiają do rezerwatu w Sierpowej Lagunie i próbują go ocalić przed upadkiem, a także uratować z niego swoich przyjaciół, którzy zostali uwięzieni.



Ten tom podobał mi się mniej niż pozostałe, ale tylko dlatego, że nie jestem ogromną fanką potworów morskich, których tutaj pojawiło się sporo. Wolę te na lądzie lub w powietrzu. Są to jednak moje osobiste upodobania, a książka jest tak samo świetna i pełna akcji jak pozostałe części. Nie mogę się doczekać czwartego tomu. Mam nadzieję, że uda mi się go szybko zdobyć.


Czytałeś/czytałaś którąś z serii Brandona Mulla? Za mną na razie tylko "Baśniobór" i połowa "Smoczej straży", ale mam ochotę na więcej!

Komentarze

  1. Nie czytałam żadnej z tych serii i na razie tak zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam dwa tomy serii "Pięć królestw" i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”