357. „Róża w rozkwicie”

"Róża w rozkwicie" to klasyk, który jest kontynuacją książki "Ośmioro kuzynów" Louisy May Alcott.

W tej książce poznajemy wydarzenia, które dzieją się kilka lat po zakończeniu tomu pierwszego. Rose i jej kuzyni wkraczają w dorosłość, doznają pierwszych miłości i poszukują swojego powołania. Pracują także nad swoimi wzajemnymi relacjami, które wraz z wiekiem się zmieniają.

Ten tom podobał mi się mniej niż poprzedni, ponieważ miał momenty, które były przydługie, przez co czytałam go wolniej, bo nie byłam aż tak wciągnięta w fabułę. I to moje główne zastrzeżenie. Jest też mocno moralizatorski, ale nie ma co się dziwić, biorąc pod uwagę kiedy powstał. Porusza jednak tematy, które nadal są aktualne, choć wkraczanie w dorosłość obecnie wygląda trochę inaczej. Mnie nadal urzeka ten cudowny, ciepły i rodzinny klimat, który zauroczył mnie już w pierwszym tomie. Jeśli szukacie historii, która jest przystępnie napisanym klasykiem i dostarcza ogromną dawkę ciepła, to jest to seria, którą warto rozważyć w swoich czytelniczych planach. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”