361. „Spirit Animals. Opowieści upadłych bestii.”

Z tego co zrozumiałam to "Spirit Animals. Opowieści upadłych bestii" jest dodatkiem do całej serii "Spirit Animals" Brandona Mulla i kilku innych twórców, który wyjaśnia kilka kwestii z nią związanych. Ja tej serii nie czytałam i chętnie sprawdziłam, czy bez znajomości serii można się przy tej książce dobrze bawić.

W tej lekturze znajduje się 5 opowieści napisanych przez różnych autorów - w tym Brandona Mulla. Wszystkie te opowieści łączą wyjątkowe dzieci potrafiące przywoływać Zwierzoduchy, czyli zwierzęcych towarzyszy, z którymi łączy je wieź, nadająca im moce. Te dzieci potrafią przywołać wyjątkowy ich rodzaj, bo Wielkie Bestie, które pewien mężczyzna próbuje pojmać. Ostatnim elementem łączącym te opowieści jest dziewczynka, która popełnia w życiu ogromny błąd. Okazuje się być tutaj bardzo interesującą i ważną postacią!


Spokojnie można czytać tę książkę bez znajomości reszty, chociaż jest tam kilka takich pojęć, które dobrze poznać gdzieś wcześniej, żeby zrozumieć o co chodzi. Jest to pozycja dość krótka, więc pochłonęłam ją na raz i bardzo zaciekawiłam się tym światem! Przez to, że szybko się tę książkę czyta, łatwo jest sprawdzić, czy to seria, która nas zainteresuje. Ja uwielbiam fantastyczne światy kreowane przez Brandona Mulla, w których jest bardzo dynamiczna akcja, więc na pewno, gdy skończę jego "Smoczą straż", to rozejrzę się za pierwszym tomem Spirit Animals.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

65. „Przesilenie”