390. „To nie jest, do diabła, love story”

„To nie jest, do diabła, love story” autorstwa Julii Biel to książka z gatunku literatury młodzieżowej i pierwszy tom cyklu LoveStory. 

Ella jest bardzo samotna. Przeprowadza się do Poznania, gdzie spóźniona zaczyna naukę w drugiej klasie pewnego bardzo dobrego liceum. Poznaje tam rok starszego Jonasza, z którym czeka ją bardzo burzliwa relacja, oparta na pewnym układzie. 

Myślę, że nastolatkom może ta historia naprawdę bardzo się spodobać. Ja sama bardzo kibicowałam Elli i Jonaszowi. Nie są bez wad, popełniają błędy, z którymi każdy nastolatek może się utożsamiać, ale ich relacja wzbudza ogromną sympatię.


Książka jest pełna schematów, które wszyscy już widzieliśmy w amerykańskich komediach, dziejących się w szkole, ale połączenie świetnie wykreowanych bohaterów i takiego humoru, że zdarzało mi się zaśmiać na głos, sprawiło, że zupełnie nie przeszkadzała mi znajomość wielu podobnych historii. Potraktowałam tę książkę, jako naprawdę przyjemną rozrywkę na rozluźnienie. Jeśli wpadną mi w ręce kolejne tomy, to chętnie je przeczytam.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”