393. „Czarny Dom”

"Czarny Dom" to drugim tom dylogii "Jack Sawyer". Jest to też 70 książka Kinga, którą przeczytałam!

W pierwszym tomie Jack, jako mały chłopiec, wkroczył do alternatywnego świata zwanego Terytoriami, aby uratować umierającą mamę. W "Czarnym domu" jest już dorosłym mężczyzną, byłym funkcjonariuszem wydziału zabójstw, zajmującym się sprawą seryjnego mordercy. Aby ją rozwiązać, będzie musiał po raz kolejny wybrać się do świata, który poznał w dzieciństwie.

Nie lubię tej serii, ale bardzo chcę przeczytać wszystkie książki Kinga, więc żeby sobie ułatwić lekturę, słuchałam ich w audiobooku. Filip Kosior jest świetnym lektorem, więc umilił mi ich słuchanie. Drugi tom podobał mi się bardziej niż pierwszy, bo miał ciekawszą historię, a większość akcji działa się w naszym świecie, a nie w tym alternatywnym, za którym nie przepadam. Książka jest momentami bardzo brutalna, więc nie polecałabym jej wrażliwym na krzywdę innych osobom. Generalnie, raczej jej nie polecam.😂 Jedynie tym, którzy tak jak ja chcą sobie odhaczyć na liście przeczytanych książek wszystkie autora. Ma on w swoim dorobku tonę innych książek, które warto przeczytać. Ja specjalnie po tę serię sięgnęłam dopiero teraz, kiedy wszystkie najlepsze Kinga są już za mną.😂 

Komentarze

  1. Twórczość tego autora jest moim czytelniczym wyrzutem sumienia. Jeszcze jej nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”