#5 Seriale Netflix

Bardzo mnie cieszy, że oprócz recenzji książek, coraz częściej komentujecie także moje opinie na temat seriali netflixa. Dodaje mi to dodatkowej motywacji, by raz w miesiącu pokazać Wam, co wciągającego możemy zobaczyć, pomiędzy czytaniem książek. We wrześniu miały premierę drugie sezony dwóch seriali, których pierwsze sezony miałam już okazję kiedyś oglądać, więc je obejrzałam i postanowiłam zamieścić moje wrażenia w dzisiejszym podsumowaniu. Są to dwie zupełnie różne pozycje, jednak obie równe dobre.

1. Ozark 


Cała historia ma miejsce nad przepięknym, tytułowym jeziorem Ozark, którego już sam krajobraz jest świetną rekomendacją tego serialu. Marty Byrde - doradca finansowy - musi tam wyjechać, aby wyprać 500 milion dolarów dla narkotykowego bossa, jednak na miejscu napotyka go mnóstwo przeciwności losu, z którymi musi sobie poradzić. 

Mamy tutaj do czynienia z naprawdę klimatycznym serialem, gdzie główny bohater jest świetnie wykreowany, jego relacja z rodziną również. Postacie, za którymi nie przepadałam w pierwszym sezonie, w drugim popisały się bardzo dobrą grą aktorską. Drugi sezon zdecydowanie nie odbiega poziomem od pierwszego. Fabuła wciągająca, dobre aktorstwo i piękne widoki sprawiają, że ogląda się ten serial z ogromną przyjemnością! Polecam! :)

2. Atypowy



Jest to jeden z bardziej wartościowych serialów, które miałam okazję obejrzeć na netflixie. "Atypowy" to historia 18-letniego Sama, który jest chory na autyzm i próbuje się odnaleźć w codziennym życiu. Są tam ukazane przeróżne sytuacje, z którymi musi się zmagać, a także to, jak wyglądają jego relacje z rodziną. 

Naprawdę, cieszę się, że powstaje produkcje, które poruszają tak ważne tematy, jeszcze w tak przyjemny sposób. Tematyka brzmi poważnie, jednak większość scen jest pokazana z dużym humorem, chociaż nie brakuje tam też wzruszających momentów. Odcinki są krótkie, a każdy z nich ma jakąś puentę - coś, czego Sam się nauczył lub poznał. Wszystko składa się na bardzo przyjemną całość, którą z czystym sumieniem mogę Wam polecić. :)

Komentarze

  1. Chyba muszę się zabrać za serial "Atypowy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę w końcu znaleźć czas na jakiś serial. Zaczyna mi tego brakować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tych seriali, może obejrzę:)
    Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu niczego nie obejrzałam. Muszę to zmienić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie mój klimat, natomiast NETFLIXa samego w sobie uwielbiam :) Ma wiele świetnych seriali.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja również ale ja rzadko kiedy oglądam seriale :P

      Usuń
  7. Chyba w końcu wykupię tam abonament, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie oglądam seriali. Ogólnie bardzo mało czasu spędzam oglądając telewizję czy filmy na internetowych platformach. Mam za mało czasu dla siebie, więc wybieram to co mi najbardziej podchodzi - czytanie - w tych nielicznych wolnych momentach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten Ozark wyświetla mi się ciągle w proponowanych - czas się zabrać za niego :)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno wykupiłam Netflix i korzystam z tych cudów 💟

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tematyka autyzmu i życia codziennego autystów mnie interesuje, chętnie poznam serial "Atypowy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam natfixa chyba jako jedna z niewielu :/ Ale kurna nie ma też kiedy oglądać seriali więc nie czuję potrzeby wykupienia abonamentu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te seriale w planach :) Na razie cały czas katuję Broadchurch <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnego, chociaż mając Netflxa często widuję Atypowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ozark obejrzałabym ze względu na jezioro, a Atypowego mam w planach jak tylko dorobię się netflixa i dobrego łącza internetowego :D aktualnie uzależniłam się od Shameless, świetny serial :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam nawet o tych serialach, ale wydaje mi się, że mogłyby przypaść mi do gustu. Za jakiś czas przyjrzę się im bliżej. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Atypowy porwał moje serce! muszę go obejrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie z serialami jak z książkami, lista się wydłuża i wydłuża a czas jakby się kurczy i kurczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie potrafię jakoś skupić się na serialach :/ Chyba nie znalazłam jeszcze tego jedynego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat tych nie oglądałam, ale teraz kończę jeden i zabieram się za inny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obydwa są na mojej liście, ale ciągle jeszcze do nich nie dotarłam. Czy ktoś wie jak się wydłuża dobę? ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

74. „Inny wariant życia”

28. „Sztuka obsługi penisa”

75. „Pozamiatane”