317. „N czy M?”

Akcja powieści dzieje się podczas drugiej Wojny Światowej. N i M to para najbardziej zaufanych agentów Hitlera. Para detektywów amatorów - Tom i Tuppence - udaje się do pewnego pensjonatu, aby odkryć, jaka jest prawdziwa tożsamość tych agentów.

Toma i Tuppence po raz pierwszy poznałam w jednym z opowiadań w zbiorze „Zbrodnie zimową porą”. Była tam dość krótka opowieść, ale bardzo przyjemna. Tym razem miałam możliwość poznać tę parę na o wiele większej ilości stron i bardzo ich polubiłam! Szczególnie Tuppence, która momentami była rozbrajająca. 😂 Ich relacja to zdecydowanie najmocniejsza część tej książki. 


Jest to kryminał nie do końca w moim stylu, ponieważ był mocno polityczny, za czym nie przepadam. Jednego z agentów szybko rozszyfrowałam. Drugi również mnie bardzo nie zdziwił. Całość była trochę przegadana. Czytało się lekko i szybko, jak to książki Christie, ale nie jest to historia, która utknie w pamięci na długo.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

28. „Sztuka obsługi penisa”

107. „Związki - instrukcja obsługi”

46. „Złodziejka opowieści”